pytanie do posiadaczy Triumph Trophy SE

Data: 2015-01-22 11:42:41
Autor: maciek&dorotka
pytanie do posiadaczy Triumph Trophy SE
Cześć, witam po baaardzo długiej przerwie.
poszukuję info o triumph'ie trophy 1200SE - rozpatruję nabycie tego moto, ale nie miałem okazji na nim pojeździć. Pytanie do posiadaczy: czy moto za bardzo nie dogrzewa kierowcy? chodzi mi grzanie w nogi i ew. ciepłe powietrze walące przodem przez okolice zbiornik -zegary. Miałem kiedyś GTR 1400 i tam problem był naprawdę poważny. Nie dało się jeździć przy temp. powyżej 25stopni. Uprzejmie proszę o odpowiedzi od użytkowników tego modelu.
Z góry dzięki.

pytanie do posiadaczy Triumph Trophy SE