pytanie do posiadaczy debetówki marmurkowego pkobp

Data: 2014-07-11 04:00:39
Autor: zarząd komplementariusza
pytanie do posiadaczy debetówki marmurkowego pkobp
w jaki sposób umieszczane jest na nich imię
i nazwisko użytkownika karty? Czy jest to
trwały napis (np. wypukły jak na debetówkach
do ekonta mBanku) czy byle jak nadrukowany i
dający się zmazać zmywaczem do paznokci (jak
np. na debetówkach do Izzykonta w mBanku)?

Data: 2014-07-11 05:08:38
Autor: az.anonim
pytanie do posiadaczy debetówki marmurkowego pkobp
A co to za akcja karciana? Najpierw firmówki, teraz debetówki... Otwierasz replikację w garażu? ;)

Data: 2014-07-11 05:26:46
Autor: zarząd komplementariusza
W dniu piątek, 11 lipca 2014 14:08:38 UTC+2 użytkownik az.anonim napisał:
A co to za akcja karciana? Najpierw firmówki, teraz debetówki... Otwierasz replikację w garażu? ;)

zgadłeś :)

Data: 2014-07-11 05:30:11
Autor: zarząd komplementariusza
pytanie do posiadaczy debetówki marmurkowego pkobp
> A co to za akcja karciana? Najpierw firmówki, > teraz debetówki... Otwierasz replikację w garażu? ;)

zgadłeś :)

a tak poważnie, to przyglądam się ofercie pkobp zarówno
marmurkowego jak i inteligentnego bo chcę otworzyć konto
dla s.c., konto osobiste i konto dziecka. Zredukowałbym
debetówki do jednej karty, nie muszę mieć osobno firmówki
osobno osobistej debetówki i osobno debetówki/prepaid dziecka

Data: 2014-07-11 17:39:20
Autor: RobertS
pytanie do posiadaczy debetówki marmurkowego pkobp
czy byle jak nadrukowany i
dający się zmazać zmywaczem do paznokci (jak
np. na debetówkach do Izzykonta w mBanku)?

taki jak powyżej

RobertS

Data: 2014-07-11 08:52:16
Autor: zarząd komplementariusza
pytanie do posiadaczy debetówki marmurkowego pkobp
mam pytanie dotyczące styku bankowości i prawa karnego

oczywiście wiadomo że każdy bank sprzeciwia się poniżej
opisanym praktykom w swoim regulaminie - ale mnie to nie
interesuje - ja pytam TYLKO o sankcje karne

czy osobie która (za wiedzą i zgodą współmałżonka) używa
jego debetówki podczas zakupów (płaci nią w sklepie) grozi jakakolwiek kara? I czy w przypadku postawienia
tej osobie jakiś zarzutów oświadczenie współmałżonka, że
wszystko jest ok ratuje tyłek "nieuprawnionej użytkowniczki"?

Data: 2014-07-12 14:01:00
Autor: J.F.
pytanie do posiadaczy debetówki marmurkowego pkobp
Dnia Fri, 11 Jul 2014 08:52:16 -0700 (PDT), zarząd komplementariusza
[...]

Jakos watpie, bo na podstawie ktorego art. KK ?
Szczegolnie ze pieniadze w malzenstwie do zazwyczaj sa i tak wspolne.

Ale wizja spedzenia 48h, czy nawet 4 dni w areszcie moze odstraszac.
No i podpisanie rachunku moze juz dziwnie wygladac w swietle KK.

J.

pytanie do posiadaczy debetówki marmurkowego pkobp