pytanie do posiadaczy debetówki marmurkowego pkobp

Data: 2014-07-11 05:08:38
Autor: az.anonim
pytanie do posiadaczy debetówki marmurkowego pkobp
A co to za akcja karciana? Najpierw firmówki, teraz debetówki... Otwierasz replikację w garażu? ;)

Data: 2014-07-11 05:26:46
Autor: zarząd komplementariusza
W dniu piątek, 11 lipca 2014 14:08:38 UTC+2 użytkownik az.anonim napisał:
A co to za akcja karciana? Najpierw firmówki, teraz debetówki... Otwierasz replikację w garażu? ;)

zgadłeś :)

Data: 2014-07-11 05:30:11
Autor: zarząd komplementariusza
pytanie do posiadaczy debetówki marmurkowego pkobp
> A co to za akcja karciana? Najpierw firmówki, > teraz debetówki... Otwierasz replikację w garażu? ;)

zgadłeś :)

a tak poważnie, to przyglądam się ofercie pkobp zarówno
marmurkowego jak i inteligentnego bo chcę otworzyć konto
dla s.c., konto osobiste i konto dziecka. Zredukowałbym
debetówki do jednej karty, nie muszę mieć osobno firmówki
osobno osobistej debetówki i osobno debetówki/prepaid dziecka

pytanie do posiadaczy debetówki marmurkowego pkobp