pytanie do rom 4.0.4 do GT-i9001 SG+

Data: 2012-09-19 05:44:22
Autor: miuiromhtc
pytanie do rom 4.0.4 do GT-i9001 SG+
Dzień Dobry!

Mam pytanie do osób posiadających Samsung Galaxy  GT-i9001
Obecnie posiadam  rom-a

I9001XXKQE Android 2.3.6 (CSC - I9001OXFKQ2)

W końcu udało mi się znaleźć stabilnie działającego, bez wyłączającego się wifi i innych problemów, zastanawiam się natomiast czy jest jakis custom rom w wersji 4.0.4, z którym nie będzie żadnych problemów z aparatem nagrywaniem filmów i innych, które często pojawiają się w custom romach.

dziękuję za odpowiedz

pytanie do rom 4.0.4 do GT-i9001 SG+