pytanie do skanuj膮cych

Data: 2011-04-19 09:29:47
Autor: Marcin Stawny
pytanie do skanuj膮cych
W dniu 2011-04-19 09:21, syriusz pisze:

Czy te偶 tak macie przy skanowaniu bardzo kontrastowych obiekt贸w le偶膮cych
ko艂o siebie?

Odda艂em kiedy艣 slajdy 艣rednioformatowe do zeskanowania na 9000ED i na dw贸ch uj臋ciach mia艂em podobny efekt. Porozmawia艂em z laborantem, 偶eby spr贸bowa艂 ponownie, lecz po wykonaniu przez niego kilku pr贸b efekt by艂 nadal taki sam - wyt艂umaczenie - rzekomo zbyt g臋sty slajd. (nie wykluczam i偶 problem wyst臋powa艂 pomi臋dzy skanerem a krzes艂em ;))
Wr贸ci艂em do domu, lekko zrezygnowany i spr贸bowa艂em zeskanowania tych klatek na p艂aszczaku i wysz艂o bardzo dobrze, bez 偶adnych 艂un i po艣wiat.

--
Marcin Stawny
http://marcinstawny.com

Data: 2011-04-19 09:42:18
Autor: syriusz
pytanie do skanuj膮cych
On 2011-04-19 09:29, Marcin Stawny wrote:
[...]

Dzi臋ki za komentarz.
Z jednej strony ciesz臋 si臋, 偶e potwierdzasz taki efekt, kt贸ry wyst膮pi艂 na nowoczesnym skanerze - wychodzi wi臋c na to, 偶e nie tylko ja tak mam (niezale偶nie ju偶, czy wina le偶y po stronie skanera czy operatora).
Z drugiej jednak strony troch臋 dziwne mi si臋 wydaje, 偶e nowoczesny skaner dedykowany mia艂by takie efekty uboczne, kt贸rych nie wprowadza skaner p艂aski... wtedy raczej wychodzi艂o by z tego, 偶e wina jednak le偶y po stronie operatora (czyli mojej i wspomnianego laboranta).

Mo偶e kto艣 inny jeszcze potwierdzi, 偶e taki efekt w skanerze dedykowanym do film贸w nie powinien wyst臋powa膰 i problem le偶y po stronie operatora skanera. Tylko wtedy pytanie - jak ten efekt wyeliminowa膰?

Pozdrawiam,
syriusz

Data: 2011-04-19 10:26:16
Autor: Adam
pytanie do skanuj膮cych
W dniu 2011-04-19 09:42, syriusz pisze:
On 2011-04-19 09:29, Marcin Stawny wrote:
[...]

Skaner b臋bnowy?  ;)

--
Pozdrawiam.

Adam.

Data: 2011-04-20 10:14:56
Autor: syriusz
pytanie do skanuj膮cych
On 2011-04-19 10:26, Adam wrote:

Skaner b臋bnowy? ;)

Eeeee... to by by艂o omini臋cie problemu (a nie rozprawienie si臋 z nim) i w dodatku do艣膰 kosztowne... ;-)

Pozdrawiam,
syriusz

pytanie do skanuj膮cych