pytanie do soniarzy-ericssonowcow...

Data: 2010-04-26 21:52:00
Autor: bratPit
pytanie do soniarzy-ericssonowcow...
Witajcie,
pytanie do zaznajomionych z marką czy np. Sony Elm będzie dobrym następcą za E51, chodzi mi mianowicie o to czy w SE można ustawić profile tak, żeby codziennie ustawiał się profil na noc o 21:30 a na ogólny o 7:00 (na jeszcze jakby w jeden dzień tygodnia np wtorek dało się ustawić przełączanie o 18tej na spotkanie a na 19tą na ogólny to już byłoby cudownie), ustawić budzik pn-pt, inny na sobotę (weekend), czy ma to takie szybkie notatki (jak sms tylko zapisywana jako notatka), kalendarz z przypominajkami, rocznicami, kalkulator ma, 3G ma, aparat, wystarczy,
dzięki za pomoc,

brat

Data: 2010-04-27 08:45:00
Autor: bratPit[pr]
[...]

wszedłem na symulator tego telefonu na stronie SE ale nie widzę takiej opcji przełączania profilu, SE nie przewiduje takiej opcji żeby chociaż ustawiać dany profil jako tymczasowy np. do zadanej godziny? o_O

brat

Data: 2010-04-27 09:28:35
Autor: Grzegorz Krukowski
pytanie do soniarzy-ericssonowcow...
On Tue, 27 Apr 2010 08:45:00 +0200, "bratPit[pr]"
<krakus28no_spam@op.pl> wrote:

Nie, profile zmienisz tylko ręcznie i tylko przez menu jak to bywa w
SE. Możesz też sobie pewnie przypisać skrót do menu czynności.

Jeżeli szukasz profili w sensie Nokiowskim to raczej nie w SE. I to
nie jest Symbian, choć w starym Symbianie UIQ profili nie było w ogóle
(zdaje się że, w G900 na pewno nie)!
--
Grzegorz Krukowski

Data: 2010-04-27 10:34:04
Autor: J.F.
pytanie do soniarzy-ericssonowcow...
Użytkownik "bratPit" <krakus28no_spam@op.pl> napisał
ustawić budzik pn-pt, inny na sobotę (weekend),

Bedzie o K550, mysle ze czesc dobrych pomyslow nie zostanie wywalona:
ma 5 budzikow, a kazdy z nich ma dni tygodnia do wyboru.

czy ma to takie szybkie notatki (jak sms  tylko zapisywana jako notatka),

Ma. Ale bez pelnej klawiatury to niewygodne.

kalendarz z przypominajkami, rocznicami,

Wzorcowy wrecz.

J.

Data: 2010-04-27 10:41:11
Autor: J.F.
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hr67gc$b2v$1news.onet.pl...
Bedzie o K550, mysle ze czesc dobrych pomyslow nie zostanie wywalona:
kalendarz z przypominajkami, rocznicami,

Wzorcowy wrecz.

aa - wzorcowy co do mozliwosci, ale alarm do tego ponizej krytyki. Ciche pikniecia i koniec.

J.

pytanie do soniarzy-ericssonowcow...