pytanie do speców od ubezpieczeń i umów przez net

Data: 2013-06-03 21:22:07
Autor: yapann
pytanie do speców od ubezpieczeń i umów przez net
zawarłam przez telefon ubezpieczenie za pośrednictwem banku (jako oferta dla posiadaczy konta/karty)
Otrzymałam z Towarzystwa Cert potwierdzający zawarcie ubezp.
Po kilku mc-ach ustaliłam, ze że Towarzystwo zamknęło moje ubezpieczenie.
- Czy Towarzystwo ma obowiązek poinformowania mnie o rozwiązaniu umowy? (w OWU taki przypadek nie jest sprecyzowany - jakie jest tryb takiego rozwiązania z na mocy dotyczących ustaw?).
Opłaty nie były pobierane (środki były dostępne, co potwierdza bank). Czy w związku z tym ochrona w ciągu tych mcy była, czy jej nie było?
Czy ubezpieczenie jest zawarte czy jest rozwiązane? (<-dodatkową okolicznością jest, że data na Certyfikacie jest późniejsza, niż data z jaką Towarzystwo zamknęło moje ubezpieczenie).

Zanim będę wyjaśniać z AIG - chciałabym dowiedzieć się jak to funkcjonuje. (sądziłam że mam ubezpieczenie - trochę lipa dla mnie odkryć, że anie nie mam, ani nie miałam). No i zanim zawrę nowe - trochę się obcykać w tym jak to działa żeby sie kiedyś nie zdziwić.

Dziękuję za pomoc.

pytanie do speców od ubezpieczeń i umów przez net