pytanie do użytkowników Ball Bearing 5 i 7

Data: 2009-12-30 21:32:47
Autor: mariuszmo
pytanie do użytkowników Ball Bearing 5 i 7
Mam hamulce Juicy 5 i w ramach polepszeni hamowania
chcę zdemontować
taką tarczę w wersji 160 mm
http://www.harfa-harryson.com.pl/fnc/gooddisplay.php5?id=1139&pos=0

i zastąpić taką w wersji 185 mm
http://www.harfa-harryson.com.pl/fnc/gooddisplay.php5?id=796&pos=2

ta tarcza mi leży od dawna nieużywana więc jedyną inwestycją by był adapterek.

Teraz kwestia tego jaka jest odporność i zdolność odprowadzania ciepła w tej tarczy bo jednak wydaje się slabo wentylowana, czy zastępując tarczę G2 160mm Roundagonem 185 cokolwiek zyskam?

Data: 2009-12-31 01:26:23
Autor: Profan Butan
On 30 Gru, 21:32, "mariuszmo" <kos...@nie.spamowi.pl> wrote:

Teraz kwestia tego jaka jest odporność i zdolność odprowadzania ciepła w tej
tarczy bo jednak wydaje się slabo wentylowana, czy zastępując tarczę G2
160mm Roundagonem 185 cokolwiek zyskam?

sam musisz przeprowadzic eksperyment. generalnie te tarcze od bb nie
mialy dobrych opinii.

P.B.

Data: 2009-12-31 10:28:34
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Poza tym za avidowską tarcze masz w tej samej cenie np. 2 winzipy.

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2009-12-31 09:58:41
Autor: player
[...]

Wieksza sile hamowania zapewne;)
Co do samej tarczy to mam taka 160mm z tyłu - tarcza jak tarcza,
dziala ;)

--
pozdro
jay

pytanie do użytkowników Ball Bearing 5 i 7