pytanie do użytkowników FIRMOWEGO konta inteligo

Data: 2014-07-09 14:12:14
Autor: zarząd komplementariusza
pytanie do użytkowników FIRMOWEGO konta inteligo
chodzi mi o to, jaki napis jest umieszczony
na karcie debetowej: tylko imię i nazwisko
czy także nazwa firmy?
czy firma jest w pierwszej czy drugiej linijce?

przykładowo działalność jednosobowa
ZAKŁAD KRAWIECKI JAN KOWALSKI

czy na debetówce napisane będzie;
1) JAN KOWALSKI
2)
ZAKŁAD KRAWIECKI
JAN KOWALSKI
3)
JAN KOWALSKI
ZAKŁAD KRAWIECKI

Data: 2014-07-10 20:08:02
Autor: cef
W dniu 2014-07-09 23:12, zarząd komplementariusza pisze:
chodzi mi o to, jaki napis jest umieszczony
na karcie debetowej: tylko imię i nazwisko
czy także nazwa firmy?
czy firma jest w pierwszej czy drugiej linijce?

Nie wiem jak jest teraz, ale nie sądzę, żeby się zmieniło.
Na firmowej w 2011 było tylko imię i nazwisko - bez dodatków.

Data: 2014-07-10 22:21:17
Autor: niko
pytanie do użytkowników FIRMOWEGO konta inteligo
On 09.07.2014 23:12, zarząd komplementariusza wrote:> czy na debetówce napisane będzie;
> 1)
> JAN KOWALSKI

opcja 1

Data: 2014-07-10 15:28:14
Autor: zarząd komplementariusza
pytanie do użytkowników FIRMOWEGO konta inteligo
opcja 1

bardzo dziękuję za odpowiedź

pytanie do użytkowników FIRMOWEGO konta inteligo