pytanie dot PIT-38

Data: 2012-04-23 17:59:32
Autor:
pytanie dot PIT-38
Witam wszystkich użytkowników Usenetu.

Mam do Was pytanie i proszę o konkretną odpowiedź przedstawię swoją sytuację.
W 2000r kupiłam akcje X i w 2011r akcje X sprzedałam. Poniosłam na tej inwestycji stratę 100 zł. W Pit-8c z biura maklerskiego w części G biuro wykazało przychód z tej transakcji.
Ponieważ akcje kupiłam przed 2004r to czy muszę skladać Pit-38 czy muszę wykazywać ta stratę  czy też nie mogę jej wykazywać i czy strata może pomniejszyć dochody z giełdy które osiągnęłam w 2011r z innych transakcji?

Z góry dziękuje za odpowiedź
Zosia

--

pytanie dot PIT-38