pytanie dot. syfu zwanego superinnowacyjnym nowym interfejsem mBanku

Data: 2014-04-07 20:36:40
Autor: Hades
pytanie dot. syfu zwanego superinnowacyjnym nowym interfejsem mBanku
Użytkownik "zarząd komplementariusza"
kiedyś korzystałem z mBanku z dużą przyjemnością
dziś wq... się próbując wykonać przelew krajowy
do innego banku z eMax-a
jakieś posrane obrazeczki, a rzeczywiście potrzebne
funkcje pochowane.
gdy próbuję wykonać przelew do innego banku
system samowolnie zmienia mi rachunek źródłowy
na IzzyKonto - czy to oznacza że emaxy utraciły
swoją dawną funkcjonalność i nie da się wykonać
z nich żadnego przelewu do innego banku?

 =====================================

Az boje sie zapytac, ale dobrze sie domyslam ze probowales zrobic
przelew korzystajac z komputera? Jesli tak, to sam sobie jestes winien.
Z komputera korzystaja wylacznie dinozaury. Przelewy wykonuje sie
wylacznie za pomoca smarkofona albo tej karty co to wysliwetla stan
konta. Inne metody sa niedopuszczalne. Zapisz to sobie i zapamietaj.
AM

Data: 2014-04-07 12:18:04
Autor: zarząd komplementariusza
pytanie dot. syfu zwanego superinnowacyjnym nowym interfejsem mBanku
udało mi się jakoś zrobić przelew zewnętrzny z emax-a ale ogólnie nowy system jest nieprzyjazny

pytanie dot. syfu zwanego superinnowacyjnym nowym interfejsem mBanku