pytanie dot. syfu zwanego superinnowacyjnym nowym interfejsem mBanku

Data: 2014-04-08 02:53:20
Autor: zarząd komplementariusza
pytanie dot. syfu zwanego superinnowacyjnym nowym interfejsem mBanku
już chyba wiem, jak doszło do wymyślenia takiego koszmaru jak nowy interface mBanku :)

mam wrażenie że jakiś matoł ukradł swojemu
profesorowi materiały badawcze dot. pracy
naukowej na temat "badanie wzrostu poziomu
agresji u osób zmuszonych do wykonywania
złośliwie pokomplikowanych prostych zadań"

oraz nie zauważył że ukradzione materiały
stanowią tylko część większej całości

a w swoim matolstwie uznał je nie za złośliwie
skomplikowane ale rewelacyjnie dostosowane do
własnego (matolskiego) poziomu - no i wdrożył

jako nowy najbardziej innowacyjny system bankowy
w naszej i nie tylko w naszej galaktyce

pytanie dot. syfu zwanego superinnowacyjnym nowym interfejsem mBanku