Grupy dyskusyjne   »   pl.rec.rowery   »   pytanie: holujący przyczepki, jeżdzący trójkołowcami a słupki/przeszkody na drogach rowerowych

pytanie: holujący przyczepki, jeżdzący trójkołowcami a słupki/przeszkody na drogach rowerowych

Data: 2013-02-10 23:21:02
Autor: garym
pytanie: holujący przyczepki, jeżdzący trójkołowcami a słupki/przeszkody na drogach rowerowych
W dniu 2013-01-31 21:38, Marcin Hyła pisze:


Dlatego wolę dopytać. Może na preclu się komuś zdarzyło, bo mało kto
jeździ z przyczepkami, a i same słupki to rzadkość (częściej się trafia
za to na samochody parkujące na drogach dla rowerów hehe).

marcin ha

mam kilka miejsc gdzie mój podwójny Croozer ledwo się mieści np. tutaj:

http://goo.gl/maps/XPY6Y

lub tutaj

http://goo.gl/maps/dyVte.

Nie wiem jaka jest tu szerokość, mogę podjechać i zmierzyć. Przejazd z
przyczepką jest w tym miejscu bardzo skomplikowany. Trzeba jechać
maksymalnie po środku i w prostej linii. Nawet do tyłu nie ma jak się
obejrzeć, by zobaczyć jak wózek przechodzi. Mi się udaje, ale kilka razy
zahaczyłem o kamień. Na szczęście Croozer ma metalowe "zderzaki"

1,2 metra komfortu jazdy raczej nie zapewni.

pozdr

MG

Data: 2013-02-10 23:59:51
Autor: Marcin Hyła
pytanie: holujący przyczepki, jeżdzący trójkołowcami a słupki/przeszkody na drogach rowerowych
On 2013-02-10 23:21, garym wrote:
mam kilka miejsc gdzie mój podwójny Croozer ledwo się mieści np. tutaj:

http://goo.gl/maps/XPY6Y

O dzięki, z WRO dostałem kilka sygnałów, tam to jest wyraźnie problem.

http://goo.gl/maps/dyVte.

Nie wiem jaka jest tu szerokość, mogę podjechać i zmierzyć.

Jakbyś w wolnej chwili kiedyś mógł ;-)

IMHO w pierwszym linku problemem jest skręcanie, tak? Czy przy jeździe na wprost też?

W drugim jak widzę jest duży problem z wrocławskim wynalazkiem - te słupki nie są w jednej osi (prostopadle do osi drogi dla rowerów) tylko jeden bliżej a dwie dodatkowe boczne przeszkody - dalej. (tu skrajnię ograniczają te kamienie z boków). I rowerzysta esuje tor jazdy, co z jednej strony powoduje kolizję z rowerzystą z naprzeciwka (też esuje, ale symetrycznie odwrotnie i jest bum), a z drugiej - wjazd w skrajnię przed lub za słupkiem.

1,2 metra komfortu jazdy raczej nie zapewni.

Pytanie, czy a) 1,2 m czy b) samochód stojący na chama pośrodku bo słupka nie było, czy c) czołówki rowerzystów mieszczących się między 1,5 m ale parami jadąc w przeciwnych kierunkach :-/ Ani tak, ani tak.

Z kolei więcej niż 1,5 m to dopuszczenie samochodów, bo Polak Potrafi.

Wielkie dzięki za odzew.

marcin ha
--
Miasta dla rowerów http://www.miastadlarowerow.pl

Data: 2013-02-11 07:00:46
Autor: garym
pytanie: holujący przyczepki, jeżdzący trójkołowcami a słupki/przeszkody na drogach rowerowych
W dniu niedziela, 10 lutego 2013 23:59:51 UTC+1 użytkownik Marcin Hyła napisał:
On 2013-02-10 23:21, garym wrote:


> http://goo.gl/maps/XPY6Y

IMHO w pierwszym linku problemem jest skręcanie, tak? Czy przy jeździe na wprost też?

na wprost, to jest taka ścieżka przez park. napisałem do Daniela, bo maja tu być obniżone krawężniki, więc może przy okazji poprawią słupki


> http://goo.gl/maps/dyVte.

W drugim jak widzę jest duży problem z wrocławskim wynalazkiem - te słupki nie są w jednej osi (prostopadle do osi drogi dla rowerów) tylko jeden bliżej a dwie dodatkowe boczne przeszkody - dalej.

w tym przypadku nie ma wyznaczonej ddr, to takie zwężenie by samochody nie mogły jeździć. Zakazu ruchu nie ma, to chyba rowerem legalnie się tam jeździ.

A takie usytuowanie słupków wynika z przyczyn historycznych. Najpierw postawiono kamienie, ale maluchem dało przejechać, to dostawiono słupki

pozdr

MG

pytanie: holujący przyczepki, jeżdzący trójkołowcami a słupki/przeszkody na drogach rowerowych

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona