Data: 2011-08-03 07:31:50 | |
Autor: Maciek | |
pytanie nt. załącznika 5 do raportu | |
witam
na stronie 15/25 załącznika 5 do raportu umieszczone zostały zdjęcia silników - lewego i prawego. o ile w lewym widać wyraźnie wygięcie łopat wirnika przeciwnie do kierunku obrotów to w prawym wygląda to znacznie "lepiej". wiem, że może to być spowodowane sposobem upadku samolotu ale w prawym nie widać takich zniszczeń (chodzi o elementy ruchome). można to jakoś sobie wyjaśnić? silnik zatrzymał się "w miejscu"? raczej ciężko mi w to uwierzyć. ciekawi mnie i nie chodzi tu o jakieś trollowanie czy coś w tym stylu. pozdrawiam maciek |
|
Data: 2011-08-03 10:59:44 | |
Autor: Tomek | |
pytanie nt. załącznika 5 do raportu | |
Po utracie lewej końcówki płata samolot wykonał pół beczki przeciwnie do wskazówek zegara uderzając wpierw lewym bokiem o ziemię. Utrata sporej końcówki
płata to nie tylko kwestia rotacji w osi podłużnej, to też opadanie w dół w kier. zniszczonego płata. T> Użytkownik "Maciek" <kilokaszanki@interia.pl> napisał w wiadomości news:j1amge$f7s$1usenet.news.interia.pl... witam |
|