pytanie o Lanosa 1.5

Data: 2009-05-06 00:36:02
Autor: a13x81
pytanie o Lanosa 1.5
On 6 Maj, 09:26, "Andrzej Błach" <andrzej.bl...@gazeta.pl> wrote:
Witam

Zastanawiam się nad kupnem w/w auta.
Sytuacja jest nastepująca: Lanos jest dość stary (1998) z baaaardzo małym
przebiegiem (30kkm) i to pewnym. Auto jest w idealnym stanie i sprzedaje go
znana mi starsza osoba, która jeździła nim nad morze i z powrotem.
Niestety właściciel wycenił auto dość wysoko (8kzł).
Jaka wersja wyposazeniowa? Jezeli absolutny golas to cena taka sobie,
ja nieco ponad miesiac temu za 3/4 Twojej ceny kupilem zagazowanego
sedana 1.5 z jedna poduszka, elektrycznymi szybami i centralnym (w
sumie takie minimum absolutne na dzis).
No, tylko moj ma licznikowe 130kkm przebiegu.

Zastanawiam się czy w ogóle pchać się w to.
Pierwsza myśl to założyć gaz i jeździć za połowę ceny benzyny, ale z drugiej
strony aut ma już parę latek i nie wiem czego się można po nim spodziewać.
Niezle tanie auto, bardzo tanie i szeroko dostepne czesci, do tego
znane przez mechanikow i generalnie malo skomplikowane technicznie.

Czy może ktoś z Szanownych Grupowiczów jeździ takim samochodem i może mnie
poinformować czego złego można się spodziewać w tym aucie, a w szczególności
czy coś będzie do wymiany ze względu na wiek a nie na przebieg (oczywiście o
oponach i akumulatorze nie wspominam bo te rzeczy na pewno podlegaja
starzeniu).
Ja wymienilem juz szczotki i automat w rozruszniku (ze starosci sie
skonczyly, 300pln), przewody zaplonowe i swiece (100pln), olej, filtry
i klocki (bodajze 200pln), jedno lozysko (120pln), paski to jakies 100
pln, rozrzad z wymiana 300. Aczkolwiek watpie bys musial wymieniac
cokolwiek poza paskami, olejem i rozrzadem, jezeli auto rzeczywiscie
ma taki niewielki przebieg.

--
pzdr
Alex