pytanie o Lanosa 1.5

Data: 2009-05-06 10:15:45
Autor: Vlad The Ripper
pytanie o Lanosa 1.5
Zastanawiam się nad kupnem w/w auta.
Sytuacja jest nastepująca: Lanos jest dość stary (1998) z baaaardzo małym
przebiegiem (30kkm) i to pewnym. Auto jest w idealnym stanie i sprzedaje go
znana mi starsza osoba, która jeździła nim nad morze i z powrotem.

Mój ojciec ma takiego samego, rocznik i silnik. Przejechane jakieś 68kkm.

Niestety właściciel wycenił auto dość wysoko (8kzł).
Zastanawiam się czy w ogóle pchać się w to.
Pierwsza myśl to założyć gaz i jeździć za połowę ceny benzyny, ale z drugiej
strony aut ma już parę latek i nie wiem czego się można po nim spodziewać.
Czy może ktoś z Szanownych Grupowiczów jeździ takim samochodem i może mnie
poinformować czego złego można się spodziewać w tym aucie, a w szczególności
czy coś będzie do wymiany ze względu na wiek a nie na przebieg (oczywiście o
oponach i akumulatorze nie wspominam bo te rzeczy na pewno podlegaja

Elementy wydechu mogą dość szybko korodować. kiedyś były drogie, obecnie dość tanie. Nasz egzemplarz nie miał poważniejszych awarii. Przecierają się czasem kable WN i auto szarpie. Poza tym 2 razy wymieniany był zbiornik paliwa, bo pękał i przeciekał, ale inni użytkownicy jakoś nie potwierdzają, że często to się zdarza.

Moim zdaniem te 8kzł to drogo, bo auto w sumie dość ciasne i niezbyt wygodne na dłuższe trasy (przynajmniej jak dla mnie). Ale dość prosto się gazuje.

pytanie o Lanosa 1.5