pytanie o Lanosa 1.5

Data: 2009-05-06 16:14:23
Autor: pwz
pytanie o Lanosa 1.5
Andrzej Błach pisze:
Witam

Zastanawiam się nad kupnem w/w auta.
Sytuacja jest nastepująca: Lanos jest dość stary (1998) z baaaardzo małym
przebiegiem (30kkm) i to pewnym. Auto jest w idealnym stanie i sprzedaje go
znana mi starsza osoba, która jeździła nim nad morze i z powrotem.
Niestety właściciel wycenił auto dość wysoko (8kzł).
(...)

Jeżeli zrezygnujesz, to daj mi kontakt do tego sprzedającego. Serio. Sam mam Lanosa 1,6 (z ABS-em i wspomaganiem kierownicy, nie wiem jakie jest wyposażenie 'twojego') z tego samego rocznika i z 4 razy większym przebiegiem. I jeżeli miałbym 100% pewności co do tak niskiego przebiegu, to brałbym go w ciemno nawet za tę cenę (o ile byłby to hatchback, nie sedan - po prostu wygodniejszy kufer). Pierwsza poważniejsza naprawa czeka cię dopiero przy ok. 60 tys. km - rozrząd. Poza tym lejesz benzynę, trochę oleju (nie jest możliwe, by choć odrobinę nie brał oleju) i jedziesz.
pwz

Data: 2009-05-06 18:59:11
Autor: ulyssess
pytanie o Lanosa 1.5
[...]

Ty chyba żartujesz. Jedenastoletni pasek rozrządu w lanosie? Bałbym sie nim ruszyc spod domu.
P.S. Mnie wymiana rozrządu z pompą, termostatem i płynem wyniosła 500. Kupiłem go w lutym za 7k 2000 r. 1,5 dohc z centralnym zamkiem, wspomaganiem i gazem. Przebieg 113k.

A wracając do auta autora to przy tym wieku nie tylko przebieg sie liczy. Troche drogo.

Data: 2009-05-07 12:45:24
Autor: Jacek Dabrowski
pytanie o Lanosa 1.5
pwz wrote:
Poza tym lejesz benzynę, trochę oleju (nie jest możliwe, by choć odrobinę nie brał oleju) i jedziesz.

Po naprawieniu jednego z cylindrów (gdzie wcześniej brał 0.5-1l na 1kkm) nie wzial ani kropelki przez 15kkm. 1.5 SOHC 270kkm przebiegu.

gacek

Data: 2009-05-07 18:02:07
Autor: Alex81
pytanie o Lanosa 1.5
In article <gtue4a$l9u$1@news.task.gda.pl>, jacek.dabrowski@eti.pg.gda.pl says...
pwz wrote:
> [...]
Po naprawieniu jednego z cylindrów (gdzie wcześniej brał 0.5-1l na 1kkm) nie wzial ani kropelki przez 15kkm. 1.5 SOHC 270kkm przebiegu.
Może to DOHC lubią sobie podpić? W moim SOHC od zakupu (będzie z 2 miesiące i kilka kkm) nie zaobserwowałem widocznego zużycia.

--
Pzdr
Alex

pytanie o Lanosa 1.5