pytanie o ciągnik siodłowy TIR

Data: 2016-07-29 11:47:07
Autor: PiteR
pytanie o ciągnik siodłowy TIR
na  ** p.m.s **  twistedme pisze tak:

Mam na ulicy sąsiada TIRowca. Raz na kilka dni przyjeżdża takim ciągnikiem z przyczepą i stawia nieopodal mojego domu. Generalnie
mi nie przeszkadza, każdy ma jakąś robotę i z czegoś musi żyć, ale
dzisiaj mnie już trochę wkur(*&ł.

Duchota, balkon otwarty, a gość o 3:30 odpalił to tałatajstwo i
buczał, że chata się trzęsła przez 15 min zanim odjechał. Już
chciałem się zwlec z wyra, ale odjechał.

Zamień się ze mną ;) Biore TIRa a oddaje ch. na motórze o 4oo rano.

https://youtu.be/CegZDTWhaos?t=18s

--
Ausfahrt. The biggest city in Germany.

Data: 2016-08-05 15:46:32
Autor: jerzu.xyz
On Fri, 29 Jul 2016 11:47:07 +0200, PiteR <email@fauszywy.pl> wrote:

Zamień się ze mną ;) Biore TIRa a oddaje ch. na motórze o 4oo rano.

https://youtu.be/CegZDTWhaos?t=18s

To ja w zamian dam skuterzystę z chińskim pierdzikiem, który chyba na
dokładkę dziurawy tłumik. Wyjeźdża od 22:00, wraca o 6.00. Raz już mu
zwracałem uwagę, pomgło na jakiś czas. Teraz chyba skończy się na
spuszczeniu powietrza z kół.

http://jerzu.waw.pl GG:129280
Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

Data: 2016-08-05 17:36:47
Autor: re
pytanie o ciągnik siodłowy TIR

Użytkownik  jerzu.xyz@irc.pl

[...]

-- -
Chcesz komuś spuścić powietrze z kół ? To Ty zwykły wpierdol powinieneś dostać :-)

Data: 2016-08-06 11:34:04
Autor: re
Spuszczenie powietrza.

Użytkownik "Tadek"

[...]
=================
Chcesz komuś spuścić powietrze z kół ? To Ty zwykły wpierdol powinieneś dostać :-)

Spuszczenie powietrza przewaznie rozjaśnia umysł uciążliwemu osobnikowi.
-- -
No tak, odkrywa, że mógłby komuś spuścić wpierdol.

Data: 2016-08-06 16:40:09
Autor: Tadek
Spuszczenie powietrza.
Użytkownik "re" <re@re.invalid> napisał w wiadomości
Użytkownik "Tadek"

[...]

No tak, odkrywa, że mógłby komuś spuścić wpierdol.

Zaczyna zastanawiać się za jakie grzechy go to spotkało.

pytanie o ciągnik siodłowy TIR