pytanie o dogrywkę

Data: 2010-03-22 20:58:51
Autor: tuti
pytanie o dogrywkę
w zasadzie od zawsze miałem takie pytanie - po którym faulu w OT jest team penalty?

Data: 2010-03-22 13:05:49
Autor: Leszczur
pytanie o dogrywkę
On 22 Mar, 20:58, tuti <t...@interia.pl> wrote:
w zasadzie od zawsze miałem takie pytanie - po którym faulu w OT jest
team penalty?

Przez pierwsze 3 minuty dogrywki można popełnić 3 faule, które nie
skutkują osobistymi. Ostatnie dwie minuty - tak jak w czasie każdej
innej kwarty.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-03-22 22:52:45
Autor: grzeda
pytanie o dogrywkę
Leszczur pisze:
[...]

W PLK dogrywka jest przedlzueniem czwartej kwarty.

pozdr
PG

Data: 2010-03-23 14:08:56
Autor: wiLQ
pytanie o dogrywkę
tuti napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

w zasadzie od zawsze miałem takie pytanie

Wow, to strasznie dlugo czekales by je zadac ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-03-23 07:21:18
Autor: Leszczur
pytanie o dogrywkę
On 23 Mar, 14:08, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
tuti napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> w zasadzie od zawsze miałem takie pytanie

Wow, to strasznie dlugo czekales by je zadac ;-)

Może chłopak nieśmiały jest. Daj mu spokój.
Mnie też to czasami zastanawiało, ale nie chciało mi się
sprawdzać. :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-03-26 14:57:20
Autor: tuti
pytanie o dogrywkę
W dniu 2010-03-23 15:21, Leszczur pisze:
[...]

uwielbiam, gdy w moim wieku ktoś mówi o mnie "chłopak" - dzięki WilQ - szacunek:)
tuti

pytanie o dogrywkę