pytanie o dokumenty mz etz 251 -chce kto?

Data: 2009-05-05 08:19:30
Autor: WIADRO
pytanie o dokumenty mz etz 251 -chce kto?
na razie tylko teoretycznie chciałem zapytać:
czy ktoś by chciał dokumenty - dowód rej., ubezpieczenie, przegląd
tech,ramę z numerem vin, wszystko aktualne no i umowe k-s do tego?

za ile orientacyjnie? do modelu mz etz 251

--
wiadro

Data: 2009-05-05 08:24:58
Autor: WIADRO
On 5 Maj, 17:19, WIADRO <wia...@gmail.com> wrote:
na razie tylko teoretycznie chciałem zapytać:
czy ktoś by chciał dokumenty - dowód rej., ubezpieczenie, przegląd
tech,ramę z numerem vin, wszystko aktualne no i umowe k-s do tego?

+blachę rej.

--
wiadro

Data: 2013-03-14 17:43:57
Autor: michal133
pytanie o dokumenty mz etz 251 -chce kto?
aktualna ta rama jest ? --

Data: 2013-03-14 20:41:52
Autor: Kuczu
pytanie o dokumenty mz etz 251 -chce kto?
W dniu 2013-03-14 18:43, michal133 pisze:
aktualna ta rama jest ?

Zajebisty jestes. Po 4 latach...

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

pytanie o dokumenty mz etz 251 -chce kto?