pytanie o dysk zewnętrzny zasilany przez USB

Data: 2009-05-06 17:07:21
Autor: Piter
pytanie o dysk zewnętrzny zasilany przez USB
Czy ktoś z Was ma taki dysk? Jak się sprawdza w codziennym uzytkowaniu?
Z założenia ma mi służyć jako przechowalnia plików, kopia zapasowa, podłączany
kilka razy w tygodniu. Taki duży pendrive.

Kiedyś tzn. ze 3-4 lata temu miałem podobny dysk, zasilany z sieci ale nie wspominam go najlepiej
z tego wzgledu że był dość wolny, samo podłączenie było kłopotliwe (kabel USB + zasilacz z krótkim
kablem + przedłużacz) no i był głośny tzn. obracał się non stop - nie ważne czy pracował czy nie,
przez co też szybko się nagrzewał.

Ja to teraz wyglada? czy te dyski jak dawniej "chodzą" non stop?

ja mam co prawda toshibę taką zintegrowaną z kieszenią dość mocno ale jeżeli chodzi o typ to właśnie 2,5" i 1 przewód.

prędkości są równo ~25MB/s, jest praktycznie niesłyszalny, nie grzeje się za bardzo, i jest bardzo fajny :) dużo lepszy niż kieszeń na HDD 3,5", zasilacz i usb

pytanie o dysk zewnętrzny zasilany przez USB