pytanie o dysk zewnętrzny zasilany przez USB

Data: 2009-05-06 17:55:18
Autor: qwerty
pytanie o dysk zewnętrzny zasilany przez USB
Użytkownik "mario" <xyz@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:gts8pb$bt8$1@atlantis.news.neostrada.pl...
Ja to teraz wyglada? czy te dyski jak dawniej "chodzą" non stop?

Dysk Seagate 120 GB 2,5"+ kieszeń Chieftec.
Transfery - 25-30 MB/s, dysk się kręci non stop chyba, że ustawisz profil w systemie inaczej.
Też używałem jako duży pendrive - zamiast przerzucać po wi-fi 10 GB wolałem dyskiem (i oczywiście zdarzało się nosić dysk na uczelnię).
Niestety dysk przedwczoraj odmówił współpracy.

pytanie o dysk zewnętrzny zasilany przez USB