pytanie o jakosc felg alu...

Data: 2010-09-21 13:09:47
Autor: Jurand
pytanie o jakosc felg alu...
Użytkownik "Piter" <jazz_20@wp.pl> napisał w wiadomości news:i79kje$m63$1inews.gazeta.pl...
Witam!

Czy felgi za około 1400 zł z allegro są coś warte, czy też będzie to krzywa chińszczyzna?

przykładowo:
http://allegro.pl/nowe-felgi-16-5x114-3-toyota-auris-corolla-i1222097950.html
(nie moja aukcja, nie jestem powiązany ze sprzedawcą)

czy jest dobrą propozycją? Czy też po prostu za te pieniądze nie da się kupić dobrych i prostych felg alu?

Da się. Spokojnie i za 1200 kupisz komplet ładnych 16"-ek. Miałem już w rękach i na samochodach kilka kompletów "chińczyków" i złego słowa na te felgi nie powiem. Co więcej - ostatnio w Norauto były jakieś zajebiste przeceny felg i kupowałem komplety 15"ek nowe za 600 PLN.

Jurand.

pytanie o jakosc felg alu...