pytanie o jakość zdjęcia

Data: 2010-03-15 10:48:08
Autor: lrem
pytanie o jakość zdjęcia
W poście <hnl2pn$70h$1@news.onet.pl>,
 marta nabazgrał:
zastanawia mnie następująca kwestia:
czy jeśli zrobie zdjęcie o identycznych parametrach (światło, przesłona,    kadrowanie itd) w dwóch różnych aparatach, jednaym takim za 1500pln a drugim za np 5000 (mówie o lustrzankach cyfrowych) to czy te dwa zdjęcia będą rzeczywiście niebo a ziemia jeśli chodzi o jakość?

pytam dlatego, ze często widze u znajomych zdjęcia które są super jakościowo, i nie chodzi mi tutaj o kadrowanie czy pomysł na zdjęcie. Chodzi mi o to ze widze zdjęcie które jest zwyczajne, wakacyjne, ale jego jakość jest super. troche trudno mi to wytłumaczyć ale może ktoś mi   odpowie:)

Różnice między matrycami w aparatach z podobnego okresu raczej nie są ,,niebo
a ziemia''. Może być pewna różnica w ostrości, ze względu na lepszy AF oraz
lepszy grip (mniejsze poruszenia), ale to też nie powinno być takie dramatyczne. Może owi znajomi lepiej obrabiają zdjęcia na komputerze?

--
Ostatnio na http://blog.lrem.net/ wymajaczyłem:
Autobusem przez mękę

pytanie o jakość zdjęcia