pytanie o kamery

Data: 2014-06-14 10:39:23
Autor: BartekK
pytanie o kamery
W dniu 2014-06-14 09:19, megrimsES pisze:
Czy pojawiło się na rynku coś nowego, czy cały czas króluje
ten sam chiński chłam?
Króluje chiński chłam i chiński dobry sprzęt. Klient wybiera ;)

Jednym zdaniem co polecacie teraz kupić?
Tylko G1W za $55 jako cud jakości za taką cenę, albo jak chcesz więcej wydać - GT680W lub GT300W/GT300WS (~$120, ma troszkę lepszą jakość w nocy, choć do G1W też nie można się przyczepić).

Data: 2014-06-14 16:13:28
Autor: Sebastian Biały
pytanie o kamery
On 2014-06-14 10:39, BartekK wrote:
Tylko G1W za $55 jako cud jakości za taką cenę

Tu jest z niej filmik (jesli dobrze znalazłem):

http://www.youtube.com/watch?v=HOChwoXmPUs

Jakośc jest tak fatalna że praktycznie ie udało mi się odczytać ani jednego numeru rejestracyjnego z odległości większej jak 10m. Kiepsko. Ja rozumiem ze jest tania, ale to jest jakaś katastrofa jeśli chodzi o dowody. Nie wiem czy przypadkiem MPEG4 za tym nie stoi kompresując zbyt agresywnie obraz.

Data: 2014-06-14 20:43:48
Autor: Myjk
pytanie o kamery
Sat, 14 Jun 2014 16:13:28 +0200, Sebastian Biały
Nie wiem czy przypadkiem MPEG4 za tym nie stoi kompresujÄ…c zbyt agresywnie obraz.

Nie. To standardowo wina szerokiego obiektywu. W większości przypadków
montują kąt 140. Jak kazałem producentowi zmienić na 120 to obraz znacznie
się poprawił.

--
Pozdor Myjk

Data: 2014-06-14 19:26:57
Autor: PiteR
pytanie o kamery
na  ** p.m.s **  BartekK pisze tak:

Tylko G1W za $55 jako cud jako¶ci za tak± cenê

nie¼le, nie¼le

Co¶ o podobnym kszta³cie jest w mediamarkt za ~ 270z³

G1WH ust±p pierwszeñstwa

http://youtu.be/v4jgm_1NtAA?t=2m10s

--
Piter