pytanie o kredyt hipoteczny

Data: 2010-02-24 02:00:05
Autor: looty
pytanie o kredyt hipoteczny
Witam

Czy ktoś z Was orientuje się, który bank/banki daje obecnie najlepsze
warunki dla kredytu o następujących parametrach?
kwota: 1 mln zł
waluta: euro
okres kredytowania: 30 lat
wkład własny: 20%
brak lub niskie opłaty za wcześniejszą spłatę przez cały okres
kredytowania

Najbardziej interesują mnie opinie osób, które ostatnio robiły
przegląd ofert kontaktując się bezpośrednio z bankami.
Nie interesują mnie oferty od przedstawicieli pośredników.

pozdrawiam

Marcin

Data: 2010-02-25 02:33:08
Autor: Ranger
pytanie o kredyt hipoteczny
looty pisze:
Witam

Najbardziej interesują mnie opinie osób, które ostatnio robiły
przegląd ofert kontaktując się bezpośrednio z bankami.
Nie interesują mnie oferty od przedstawicieli pośredników.

a to niby czemu? Myślisz że takowi mają gorszą ofertę od samej placówki banku? Zależy w jakim. Normalny bank nie robi sobie jaj a nienormalny wali w chuja z pośrednikiem i z klientem po równo.
A pośrednikowi zwykle bardziej zależy.
Z drugiej strony kredyt na bańkę w większości banków jest możliwość indywidualnego negocjowania oferty, to zależy tylko od Twojej zdolności kredytowej.
W euro polecam Nordea, Multi(mbank), Polbank no i może Dojczebank, w każdym jeśli faktycznie posiadasz dobre dochody będą się starali masować ci pałę żebyś wyszedł zadowolony :))

Ranger

Data: 2010-02-25 08:40:04
Autor: michal_sz
pytanie o kredyt hipoteczny

W Euro to DnB (wiadomo - spory spread, choć brak prowizji za przyznanie kredytu, możliwość spłaty w Euro), Nordea, DB (ma nieco zmienić ofertę), może też mBank/ Multi, Raiffeisen.

Data: 2010-02-26 01:48:01
Autor: looty
pytanie o kredyt hipoteczny
Dzięki