pytanie o kurs podstawowy

Data: 2009-05-01 14:29:56
Autor: CTP VENTURI venturi@o2.pl
pytanie o kurs podstawowy

Pytanie brzmi: czy 10 H teorii, 9 h w basenie y i 2 dni np nad Hańczą
są warte 1000zł? + egzamin i patent PADI ? może konkretniej czy to
dobra cena ?

Pozdrawiam serdecznie i z góry dziękuję za odpowiedzi.

Mateusz

tak na pierwszy rzut oka wygląda na zupełnie normalną cenę, nie za wysoka i nie zaniską, ale zawsze pytanie jest co cena zawiera a czego nie , ile będzie kosztować to co nie jest obięte ceną, poza tym , za tą samą rzecz na odmiennym poziomie można zapłacić mniej lub więcej. Ja osobiście jestem zwolennikiem ceny wyższej zawierającej wszystkie konieczne składniki niż ceny promocyjnej "od" i wyliczającej następnie "+". Ale każdy mam prawo na własną polityke cenową.

Pozdrawiam

Adam Klimek - instruktor płetwonurkowania.

--

pytanie o kurs podstawowy