pytanie o lokate PKOBP

Data: 2009-12-27 21:35:49
Autor: franc
pytanie o lokate PKOBP
Czy lokata typu 3+3 lub podobna w PKOBP zwiazana jest z tylko wplata jednorazowa pieniedzy ? (np. raz 1000 zl. lub wiecej) Czy tez w miare mozliwosci mozna ja uruchomic minimalna kwota i przez okres jej trwania dorzucac tam "kiedy sie chce" nowe srodki?
Jak wyglada zakonczenie takiej lokaty, gdy jest ona automatycznie przedluzana? Trzeba to zrobic (np. przy 6 miesiecznej lokacie) pisemnie do jakiego dnia?
Deklarowane 4.55% zysku po uplywie 6 miesiecy  jest juz po opodatkowaniu?

Dziekuje za pomoc
F.

Data: 2009-12-28 04:56:56
Autor: Andrzej Chabasiński
pytanie o lokate PKOBP
Mogę jednoznacznie odpowiedzieć tylko na ostatnie pytanie: 4,55%
odsetek to PRZED opodatkowaniem.
Dygresja na marginesie: chyba tylko desperaci decydują się na
skorzystanie z takiej propozycji w sytuacji, gdy na rynku jest wiele
korzystniejszych ofert, np. 5,6-5,7% NETTO (Open Finance, Meritum
Bank).

pytanie o lokate PKOBP