pytanie o nazwe

Data: 2010-05-28 00:51:55
Autor: Feromon
pytanie o nazwe

Użytkownik "dilbert" <spam@please.no> napisał w wiadomości news:htdvk0$ntr$1news.onet.pl...
Witam
sprawa wygląda tak
chcę założyć szkołę karate.
szkoła będzie tylko jedna w Elblagu.
Chcę nazwać szkołę "karateka", istnieje już jednak szkoła karate o takiej nazwie, ale w Lublinie.
Czy wobec tego mogę użyć tej nazwy?
Czy jesli pełna nazwa firmy  z Lublina to "Karateka - szkoła karate"
a moja będzie np "Karateka - szkoła sztuk walki" to to coś zmienia?
Czy na stronie www muszę używać pełnej nazwy firmy czy mogę napisać "Karateka - szkoła karate" przy czym od razu zaznaczę, że nie zamierzam sie w żaden sposób podszywać, bedzie bardzo widoczne że jest to Elbląg i że nie ma nic wspólnego ze szkoła lubelską.

Nawet "Karateka - szkoła karate w Lublinie" wystarczy.
A nawet forma typu sc czy sp.zoo albo nazwisko w nazwie firmy.

Feromon

pytanie o nazwe