pytanie o njumobile

Data: 2021-05-11 13:06:47
Autor: Monika Głowacka
pytanie o njumobile
Mam pytanie, czy ofercie trio jeśli dwa pozostałe numery do nikogo nie dzwonią i nie korzystają z internetu, służą tylko do odbierania, to abonament za drugi i trzeci nr jest za 0zł ?

Data: 2021-05-11 13:31:34
Autor: J.F
pytanie o njumobile
On Tue, 11 May 2021 13:06:47 +0200, Monika Głowacka wrote:
Mam pytanie, czy ofercie trio jeśli dwa pozostałe numery do nikogo nie dzwonią i nie korzystają z internetu, służą tylko do odbierania, to abonament za drugi i trzeci nr jest za 0zł ?

Orange tak to opisuje, ze to juz jest powod, aby omijac :-)
Albo zglosic do UOKiK.

https://www.njumobile.pl/oferta/abonament-trio/dodatkowa-karta-sim

"Za połączenia na numery komórkowe i stacjonarne, SMS-y, MMS-y i
internet w kraju i w roamingu w UE każdy numer płaci zgodnie z
cennikiem w nju na abonament tj.: 19 gr/minuta, 9 gr/SMS, 19 gr/MMS,
19 gr/1 MB do momentu, aż wspólnie osiągną maksymalną kwotę wydatków w
ramach usługi numeru głównego np.: 29 zł w usłudze "bez limitu 29 zł".
Później obydwa numery korzystają z usług bez limitu zgodnie z usługą
numeru głównego."

Niby trio, a opis dla pary. Albo i nie, bo rysunek - dodatkowy nr dla
pary.

Ja to jednak tak rozumiem, ze za trzy nr mozesz np placic ok 37zl,
(19+9+9), przy czym:
-obowiazują normalne zasady rozliczania nju ... czyli wysoce
prawdodpodobne, ze ten jeden aktywny numer nabije 19zl za rozmowy i
internet,

-pozostale numery tez moga korzystac, po prostu szybciej dobijecie
tych 19 zl,

-stale placisz te dodatkowe 9+9 zl za dodatkowe numery,

-najtanszy abo 19zl nie obejmuje SMS, wiec za nie zaplacisz dodatkowo
.... ale nie wiecej, niz 9 zl,

-w abo 19zl internet ma limit danych 1-3 GB, dzielony miedzy troje ...
ale jesli oni nie korzystaja, to bedzie dla jednej.

Czyli miesiecznie powinno wyjsc 37-46zl, w zaleznosci od ilosci
wyslanych SMS/MMS.

No i jeszcze jakies inne kombinacje, jak widac w porownaniu - np 67 zl da 3x no limit i 30-90GB do podzialu.

J.

Data: 2021-05-11 15:15:27
Autor: Mirek Ptak
pytanie o njumobile
On 11.05.2021 13:06, Monika Głowacka wrote:
Mam pytanie, czy ofercie trio jeśli dwa pozostałe numery do nikogo nie dzwonią i nie korzystają z internetu, służą tylko do odbierania, to abonament za drugi i trzeci nr jest za 0zł ?

Nie sądzę - na 99% za każdy dodatkowy numer płacisz 9zł i tylko 9zł.
Mam nju na dwa numery, które przeniosłem z Virgin jak się okazało, że roaming danych wygląda tam trochę inaczej niż mi sie wydawało ;)
płacę równo 38zł (29+9) miesięcznie za no limit rozmowy/SMS/MMS plus teraz już chyba 20GB danych na numer.
Generalnie jestem zadowolony.

Pozdrawiam - Mirek

Data: 2021-05-12 15:10:20
Autor: Henryk Hajdan
pytanie o njumobile
W dniu 11.05.2021 o 15:15, Mirek Ptak pisze:
[...]

oferta TRIO to numer główny z rachunkiem od 0zł do 19/29/39 zł + dodatkowy za 9zł + drugi dodatkowy za 19zł
Jeśli nigdzie dodatkowe nie zadzwonią to rachunek będzie 28zł

Numery kupione na www nju przechwytuje firma spamująca 3s.pl prowadząca call center rózne, od razu zadzwonią do Ciebie różni spamerzy

https://www.odebractelefon.pl/numer-telefonu/451409400
https://www.odebractelefon.pl/numer-telefonu/451409500

pytanie o njumobile