pytanie o odszkodowanie

Data: 2009-05-28 09:16:40
Autor: Anna
pytanie o odszkodowanie
Dnia 27.04 .2009 roku wychodząc z pracy skręciłm nogę. Wieczorem ból był bardzo
silny więc udałam się szpitala na izbę przyjęć gdzie po wykonaniu zdjęcia założono
mi szynę gipsową.Powiadomiłam pracodawcę, który nie powiadomił zakładowego
BHP-owca.Na zwolnieniu byłam 30 dni w trakcie których otrzymałam 80%
wynagrodzenia.Leczenie jeszcze nie zostało zakończone. Ja jednak wróciłam do pracy ,
żeby nie ściągano mi dalej chorobowego.Czy w tym przypadku mogę ubiegać się z Zus-u
o odszkodowanie?Czy tylko z PZU? W jakim okresie czasu od wypadku powinien BHP-owiec
złożyć zawiadomienie do ZUS-u o wypadku w drodze z pracy do domu.

--

pytanie o odszkodowanie