pytanie o orientacyjną cenę

Data: 2010-02-08 08:04:27
Autor: Newton
pytanie o orientacyjną cenę
Witam!
Znajomy robi porządki w garażu i zaczął się zastanawiać, ile może być
warty stary Fiat 126P. Wiem o nim, że jest nieużywany (przebieg 10
tys.), aluminiowe zderzaki, oryginalne włoskie części, rocznik 1979.
Ojciec znajomego miał fioła na punkcie tego malucha, nie jeździł nim w
czasie zimy lub deszczu, garażował cały czas.

Ile takie coś może być warte? W jakim miejscu najlepiej szukać kupca
(Allegro, giełda?)

Pozdrawiam i dzięki za odpowiedzi.
Tomasz Rękawek.

Data: 2010-02-08 17:11:39
Autor: J.F.
pytanie o orientacyjnš cenę
On Mon, 8 Feb 2010 08:04:27 -0800 (PST),  Newton wrote:
[...]

ebay.de
I moze byc warty spora sume, o ile stan jest naprawde kolekcjonerski.

J.

Data: 2010-02-08 08:49:31
Autor: marggines
On 8 Lut, 17:11, J.F. <jfox_xnosp...@poczta.onet.pl> wrote:
On Mon, 8 Feb 2010 08:04:27 -0800 (PST),  Newton wrote:
>Znajomy robi porz dki w gara u i zacz si zastanawia , ile mo e by
>warty stary Fiat 126P. Wiem o nim, e jest nieu ywany (przebieg 10
>tys.), aluminiowe zderzaki, oryginalne w oskie cz ci, rocznik 1979.
>Ojciec znajomego mia fio a na punkcie tego malucha, nie je dzi nim w
>czasie zimy lub deszczu, gara owa ca y czas.

>Ile takie co mo e by warte? W jakim miejscu najlepiej szuka kupca
>(Allegro, gie da?)

ebay.de
I moze byc warty spora sume, o ile stan jest naprawde kolekcjonerski.

> [...]

Bez przesady. To jednak ciągle tylko maluch. W stanie średnim lub
dobrym chodzą od 100 - 1000zł max. Jak to taki ideał to między 900zł a
1500zł. Pytanie czy ktoś chce sprzedać czy cieszyć się tym że jego
maluch stoi na allegro za 10 000zł.

Pozdrawiam
margines

Data: 2010-02-08 20:28:50
Autor: Przemek V
pytanie o orientacyjnš cen

Użytkownik "marggines" <marggines@gmail.com> napisał w wiadomości news:77ab9cec-66a6-4a31-b2ed-45fc4ece3e08j31g2000yqa.googlegroups.com...
> [...]

dobrym chodzą od 100 - 1000zł max. Jak to taki ideał to między 900zł a
1500zł. Pytanie czy ktoś chce sprzedać czy cieszyć się tym że jego

Jeśli faktycznie ideał to za 2 tys biorę od ręki ;)

Data: 2010-02-09 12:42:48
Autor: Jackare
pytanie o orientacyjnš cen
Użytkownik "Przemek V" <miatamad@poczta.onet.naszaojczyzna> napisał w wiadomości news:hkppat$e25$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

Niekoniecznie. Samochód  w stanie kolekcjonerskim z 1979 roku to już youngtimer i takich śliczniutkich maluchów jest naprawdę niewiele. Należy już na niego patrzeć nie jako na pojazd ale na okaz kolekcjonerski.
"Tylko maluch" to elegant z ostatniego roku produkcji i on faktycznie może być warty 900-1500.
--
Jackare

Data: 2010-02-08 20:17:14
Autor: to
pytanie o orientacyjną cenę
Newton wrote:

Ile takie coś może być warte?

Jak dla kogo, dla menela pewnie z tysiąc, dla kolekcjonera znacznie więcej.

W jakim miejscu najlepiej szukać kupca
(Allegro, giełda?)

Dać ogłoszenia w prasie poświęconej starszym autom (Classicauto, Automobilista) i poszukać tego typu serwisów internetowych. --
cokolwiek

Data: 2010-02-08 20:20:28
Autor: to
pytanie o orientacyjną cenę
to wrote:

Newton wrote:

Ile takie coś może być warte?

Dodam jeszcze, że wg. rankingu ze stycznia 126p z lat 73-77 w stanie dobrym (czyli w skali allegro "idealny, igła, srigła") jest warte 5 tys.

--
cokolwiek

Data: 2010-02-08 21:11:26
Autor: Wmak
pytanie o orientacyjną cenę
to <to@abc.xyz> napisał(a):
jest warte 5 tys.
 Ten egzemplarz pewno ze dwa razy więcej - za (chyba na zamówienie jednostkowo rzeźbione) aluminiowe zderzaki...

Data: 2010-02-08 20:40:47
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
Newton pisze:
[...]

Kupowaliśmy kilka maluchów na imprezę, płaciliśmy 800-1000 zł/szt.
Ale jeżeli ten jest w super stanie, może warto poszukać zapaleńca
który się autkiem troskliwie zaopiekuje.

Seco

Data: 2010-02-08 12:02:50
Autor: PJ