Data: 2011-05-27 17:31:14 | |
Autor: MZ | |
pytanie o przeł±cznik ¶wiateł drogowych - Corolla E12 | |
Pytanie do wła¶cicieli takiego auta:
Czy przy położeniu pokrętła ¶wiateł w pozycji Wył±czone da się (powinno się dać) pchn±ć dĽwignię w pozycję wł±czenia ¶wiateł drogowych czy powinna być blokada i dĽwignie nie powinna się dać pchn±ć, dopiero po po przekręceniu pier¶cienia na ¶wiatła mijania? We wszystkich dotychczasowych autach tak miałem (blokadę), a w moim egzemplarzu Corolli ten przeł±cznik daje się odepchn±ć przy wył±czonych ¶wiatłach, przez co kolejny raz udało się spalić przekaĽnik AWS do automatycznego zał±czania ¶wiateł (pewnie znów spaliły się ¶cieżki na płytce, ogólnie odradzam). Zanim wywalę kolejne kilkadziesi±t złotych na naprawę AWS chciałbym się upewnić czy aby nie muszę szukać przeł±cznika ¶wiateł najpierw. -- MZ |
|
Data: 2011-05-27 19:33:37 | |
Autor: TomekGB | |
pytanie o przełącznik świateł drogow ych - Corolla E12 | |
W dniu 2011-05-27 17:31, MZ pisze:
Pytanie do właścicieli takiego auta: u mnie się da (E12 wagon 2003), przy wyłączonych światłach nie da się włączyć tylnych halogenów, przełączyć na długie można pozdro |
|
Data: 2011-05-27 20:04:39 | |
Autor: MZ | |
pytanie o przełącznik świateł drogow ych - Corolla E12 | |
W dniu 2011-05-27 19:33, TomekGB pisze:
u mnie się da (E12 wagon 2003), przy wyłączonych światłach nie da sięDzięki. No to mam zagwozdkę, bo w AWS-2 (w 1 chyba też) niestety nie da się zablokować włączenia długich, a dłuższe włączenie "na automacie" bez przekręcenia przełącznika "ręcznego" niestety skutecznie spala ścieżki na płytce, za duży prąd płynie. -- MZ |
|