pytanie o przepisy

Data: 2009-03-04 16:20:02
Autor: Rasheed
pytanie o przepisy
Jest jakis przepis mowiacy o tym jak wysoko mozna kozlowac pilke stojac, biegnac itp?
Ja bronie, moze koles nade mna przekozlowac?? Z jednej strony na druga??

Rasheed

Data: 2009-03-04 16:23:28
Autor: Tomasz Radko
pytanie o przepisy
Rasheed pisze:
Jest jakis przepis mowiacy o tym jak wysoko mozna kozlowac pilke stojac, biegnac itp?
Ja bronie, moze koles nade mna przekozlowac?? Z jednej strony na druga??

A czemu nie? Kozioł jest kozioł.

pzdr

TRad

Data: 2009-03-04 07:27:42
Autor: L'e-szczur
pytanie o przepisy
On 4 Mar, 16:23, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
Rasheed pisze:

> Jest jakis przepis mowiacy o tym jak wysoko mozna kozlowac pilke stojac,
> biegnac itp?
> Ja bronie, moze koles nade mna przekozlowac?? Z jednej strony na druga??

A czemu nie? Kozioł jest kozioł.

Górą? W zyciu!

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-03-04 16:25:52
Autor: Rasheed
pytanie o przepisy
"Tomasz Radko" <trad@interia.pl> wrote in message news:gom5iv$rii$1news.interia.pl...
Rasheed pisze:
Jest jakis przepis mowiacy o tym jak wysoko mozna kozlowac pilke stojac, biegnac itp?
Ja bronie, moze koles nade mna przekozlowac?? Z jednej strony na druga??

A czemu nie? Kozioł jest kozioł.

Znaczy nie ma czegos takiego jak blad niesionej pilki??
Slyszalem o czyms takim ze mozna kozlowac pilkie do linii barkow.

Rasheed

Data: 2009-03-04 07:37:57
Autor: L'e-szczur
pytanie o przepisy
On 4 Mar, 16:25, "Rasheed" <rash...@vp.pl> wrote:
"Tomasz Radko" <t...@interia.pl> wrote in message

> A czemu nie? Kozioł jest kozioł.

Znaczy nie ma czegos takiego jak blad niesionej pilki??
Slyszalem o czyms takim ze mozna kozlowac pilkie do linii barkow.

I jezeli koles ma swoje barki powyzej Twojej glowy to moze tak
kozlowac. Ale zakladam, ze nie grasz przeciwko Robertowi Wadlowowi
(272 cm) tylko ludziom z tej planety.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-03-04 17:22:46
Autor: Rasheed
pytanie o przepisy
"L'e-szczur" <leszczur@acn.waw.pl> wrote in message news:cd242774-e0d4-4390-92c4-a9bf8d662c92h20g2000yqn.googlegroups.com...

[...]

No koles moze troszeczke wyzszy ale max 5 cm. Ja bylem lekko obnizony jak to w postawie obronnej, ale mimo wszystko uwazam ze to blad niesienia pilki.

Rasheed

Data: 2009-03-04 08:28:14
Autor: L'e-szczur
pytanie o przepisy
On 4 Mar, 17:22, "Rasheed" <rash...@vp.pl> wrote:
"L'e-szczur" <leszc...@acn.waw.pl> wrote in message

> [...]

w postawie obronnej, ale mimo wszystko uwazam ze to blad niesienia pilki.

A jak dokladnie wygladala ta sytuacja? Czy pilka miala kontakt z jego
reka gdy przenosil Ci ja nad glowa?
Czy zrobil mocny koziol przed Toba, pilka przeleciala gora, odbila sie
od ziemi i dopiero wtedy koles wrocil do kozlowania?

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-03-04 17:41:11
Autor: Rasheed
pytanie o przepisy
"L'e-szczur" <leszczur@acn.waw.pl> wrote in message news:1834c8ca-b322-4b64-a557-11aed0d8a465c11g2000yqj.googlegroups.com...
> [...]

Czy zrobil mocny koziol przed Toba, pilka przeleciala gora, odbila sie
od ziemi i dopiero wtedy koles wrocil do kozlowania?

Stalismy twarza w twarz i on odbil z mojej lewej strony pilke i przelozyl mi nad glowa na strone prawa.
Ja nie zwracam ogolnie uwagi jak ktos pajacuje z jakims AND1 wiec nie machalem za bardzo rekami, wiec mu sie udalo.
Ludzie z boku co to widzieli byli wlasnie podzieleni na tych ktorzy uwazaja ze to byla niesiona pilka i na tych ktorzy sie nie odzywali :)

Rasheed

Rasheed

Data: 2009-03-04 08:58:18
Autor: L'e-szczur
pytanie o przepisy
On 4 Mar, 17:41, "Rasheed" <rash...@vp.pl> wrote:
> [...]

Ludzie z boku co to widzieli byli wlasnie podzieleni na tych ktorzy uwazaja
ze to byla niesiona pilka i na tych ktorzy sie nie odzywali :)

A to nie ma watpliwosci - byla niesiona :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-03-04 16:29:52
Autor: s
pytanie o przepisy
Znaczy nie ma czegos takiego jak blad niesionej pilki??
Slyszalem o czyms takim ze mozna kozlowac pilkie do linii barkow.

To byloby krzywdzace dla Mugsy Boguesa :-)
Bo taki Muresan moglby kozlowac wyzej!

Pozdr

"...natomiast wywalajac dobrego zawodnika jest 100% szans, ze straciles wartosciowego zawodnika - wiLQ"

pytanie o przepisy