pytanie o rachunek sezam oszczędzam w bph

Data: 2010-02-18 20:54:08
Autor:
pytanie o rachunek sezam oszczędzam w bph
Witam
Czy ktoś z Państwa korzysta z rachunku sezam oszczędzam w banku Bph.
I czy sa haczyki przy wypłacie w postaci w prowizji ok 8zl za wyplate z ww rachunku i np jesli wpłacam np 17.000 zł na rachunek to mogę ominąc ww prowizję wypłacając wszystko i zamykając ten rachunek a każda częściowa wypłata wiąże się z prowizją w wys ok 8zl.
Z góry dzięki za odpowiedź

Data: 2010-02-18 22:36:12
Autor: ls
On 18 Lut, 21:54, <zorro...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
[...]

Oprócz 2 rachunków oszczędnościowych (5.05% do końca czerwca) warto
też założyć darmowy Sezam Direct (bez karty).
Wtedy 2 razy w miesiącu można przelać kaskę z konta oszczędnościowego
na Sezam Direct bez prowizji, a następnie do dowolnego banku (przez
internet za darmo).
--
pozdr.
ls

Data: 2010-02-19 07:32:26
Autor: Dan W

Użytkownik <zorro491@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:hlk9df$g86$1inews.gazeta.pl...
[...]
Pozdrawiam

Korzystam ale przelewam z osobistego rachunku w BPH na oszczędnościowy i tak samo w drugą stronę w związku z czym be opłat (wypłata max 2 razy w miesiącu, wpłat dowolna ilość) Pozdrawiam Dan.

pytanie o rachunek sezam oszczędzam w bph