pytanie o rower genesis crossbike atlanta 2009

Data: 2009-07-24 11:06:20
Autor: tłiti
pytanie o rower genesis crossbike atlanta 2009
zastanawiam się nad tym rowerkiem dla dziewczyny. generalnie najbardziej zastanawia mnie widelec. pozdrawiam,

Kurzy

Data: 2009-07-24 03:28:26
Autor: frank.castle0407@googlemail.com
pytanie o rower genesis crossbike atlanta 2009
zastanawiam się nad tym rowerkiem dla dziewczyny. generalnie najbardziej
zastanawia mnie widelec.

No i gdize to pytanie zapowiedziane w tytule? Chodzi Ci o to, czy
widelec bedzie dzialal, jesli rowerem bedzie jezdzila dziewczyna? Tak
- bedzie.

Data: 2009-07-24 15:17:09
Autor: tłiti
> [...]

No i gdize to pytanie zapowiedziane w tytule? Chodzi Ci o to, czy
widelec bedzie dzialal, jesli rowerem bedzie jezdzila dziewczyna? Tak

hej,

rzeczywiscie malo konkretnie zapytalem. zastanawiam sie miedzy tym genesisem a merida urban. generalnie to slyszalem negatywne opinie o genesis, chciaz poprzedni model jest na onecie jako hicior sezonu. mi sie ten genesis podoba (oprócz amora), jest lekki i do jeżdżenia do pracy wydaje się ok. tłiti

--

pytanie o rower genesis crossbike atlanta 2009