pytanie o rowerzystĂłw

Data: 2011-07-28 13:10:23
Autor: megrims
pytanie o rowerzystĂłw
Jak to teraz jest.
Czy rowerzysta wyjeżdżający z podporządkowanej gdzie ma znak STOP
ma pierwszeństwo? Bo wczoraj takiego jednego o mało nie zdjąłem
z drogi. Piąchą machał i widać że zdenerwowany. Ja się mało nie
posrałem ze strachu, że miałbym rowerzystę na sumieniu.

Data: 2011-07-28 12:12:44
Autor: kamil
pytanie o rowerzystĂłw
On 28/07/2011 12:10, megrims wrote:
[...]

Obvious troll is obvious. Spróbuj trochę bardziej subtelnie następnym razem. ;)

--
Pozdrawiam,
Kamil

Data: 2011-08-01 14:29:04
Autor: amos
pytanie o rowerzystów

kamil napisał(a):

Obvious troll is obvious. Spróbuj trochę bardziej subtelnie następnym
razem. ;)
Oj, chyba faktycznie byla jakas cicha zmiana, o ktorej tylko
rowerzysci wiedza.

Z mojej dzisiejszej obserwacji wynika, ze takze czerwone swiatlo na
skrzyzowaniu przestalo rowerzystow obowiazywac.

Wszystkie auta (i motocykle) staja a kurier na luzaku wymija je
miedzypasem i ze stiockim spokojem przetacza sie przez skrzyzowanie.
Kurier normalny, nie jakistam niedzielny kierowca.

Trzeba dobrze poszukac, na 100% cos jest na rzeczy.

--
Zdrowka
amos

Data: 2011-08-01 23:51:10
Autor: RoMan Mandziejewicz
pytanie o rowerzystów
Hello amos,

Monday, August 1, 2011, 11:29:04 PM, you wrote:

[...]

Wymija? Art. 2 pkt 26, 27 i 28 poczytaj i wykuj na blachę.

[...]

--
Best regards,

Data: 2011-08-02 04:15:33
Autor: amos
pytanie o rowerzystów
On 1 Sie, 23:51, RoMan Mandziejewicz <ro...@pik-net.pl> wrote:

Wymija? Art. 2 pkt 26, 27 i 28 poczytaj i wykuj na blachę.

Lyknakes...
A ja tylko sprawdzalem, czy na wakacje nie wyjechales ;)

--
zdrowka
amos

Data: 2011-07-28 13:13:50
Autor: Cavallino
pytanie o rowerzystĂłw
Użytkownik "megrims" <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisał w wiadomości news:j0rg30$vs4$1usenet.news.interia.pl...
Jak to teraz jest.
Czy rowerzysta wyjeżdżający z podporządkowanej gdzie ma znak STOP
ma pierwszeństwo?

A wyjechał z jezdni czy ze ścieżki rowerowej?
Bo jak to pierwsze to nic się nie zmieniło i oczywiście ma psi obowiązek się zatrzymać, jak drugie - czy znak dotyczył tej ścieżki?

Data: 2011-07-28 16:19:50
Autor: megrims
pytanie o rowerzystĂłw
W dniu 2011-07-28 13:13, Cavallino pisze:
[...]

normalny asfalt. OK. można wątek zamknąć.

Data: 2011-07-28 17:31:48
Autor: Protz
pytanie o rowerzystĂłw

Użytkownik "megrims" <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisał

 moĹźna wątek zamknąć.

nie da sie.

Protz

Data: 2011-07-30 00:22:31
Autor: Rafał \"SP\" Gil
pytanie o rowerzystĂłw
W dniu 2011-07-28 16:19, megrims pisze:

normalny asfalt. OK. można wątek zamknąć.

hE HE , Teraz rozpętamy wojnę w Twoim wątku, i to Ty będziesz odpowiedzialny !

--
          Czas na odwaĹźne decyzje:

=>>> http://www.rafalgil.pl/dusza.jpg <<<=

Data: 2011-07-29 03:56:07
Autor: Jerry
pytanie o rowerzystów
On 28 Lip, 13:13, "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SP...@konto.pl>
wrote:
Użytkownik "megrims" <megrimsNOS...@interia.pl> napisał w wiadomościnews:j0rg30$vs4$1usenet.news.interia.pl...

> [...]

Bo jak to pierwsze to nic się nie zmieniło i oczywiście ma psi obowiązek się
zatrzymać, jak drugie - czy znak dotyczył tej ścieżki?

Autentycznie nie wyobrażam sobie sytuacji, w której ścieżka idąca
wzdłuż podporządkowanej kończy się przy ulicy z pierwszeństwem i znak
stop dotyczy drogi dla samochodów, ale dla rowerów już nie i
rowerzysta może robić co chce. No chyba, że byłby to punkt eliminacji
rowerzystów...

Data: 2011-07-29 13:10:45
Autor: Cavallino
pytanie o rowerzystów
wrote:
> [...]

stop dotyczy drogi dla samochodów, ale dla rowerów już nie i
rowerzysta może robić co chce. No chyba, że byłby to punkt eliminacji

A ja sobie wyobrażam, bo widziałem już numer z drogą główną idącą w prawo po łuku 90 stopni (a więc kto nie chce skręcać w prawo musi ustąpić pierwszeństwa samochodom nadjeżdżającym tą drogą główną), podczas gdy NOWO wymalowana ścieżka rowerowa leci sobie prosto bez żadnego znaku, więc samochody nadjeżdżające z prawej ją przecinają - co za tym idzie powinny przepuścić rowerzystów.

Jako że bez tej ścieżki w tym miejscu jeździ się od lat kilkudziesięciu, to wnioski mam podobne jak Ty - jak rowerzysta spróbuje skorzystać z pierwszeństwa to jest pewniakiem do eliminacji, bo 99,9% nadjeżdżających z prawej kierowców nie będzie wiedziała że powinna się zatrzymać.

Data: 2011-07-29 13:13:27
Autor: MadMan
pytanie o rowerzystów
Dnia Fri, 29 Jul 2011 03:56:07 -0700 (PDT), Jerry napisał(a):

[...]

http://www.mocniak.pl/rowery2.png
teraz zamiast tego ustąp z dołu wstaw sobie "STOP", a zamiast ustąp z
lewej - "droga z pierwszeństwem" i masz prawie taką sytuację. Prawie, bo
rowerzysta musi ustąpić temu z prawej. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2011-07-29 23:50:45
Autor: venioo
pytanie o rowerzystów
W dniu 2011-07-29 12:56, Jerry pisze:
[...]

to przejedz sie do Belgii...

--
venioo
GG:198909

Data: 2011-07-30 12:30:00
Autor: Shrek
pytanie o rowerzystów
On 2011-07-29 12:56, Jerry wrote:

Autentycznie nie wyobrażam sobie sytuacji, w której ścieżka idąca
wzdłuż podporządkowanej kończy się przy ulicy z pierwszeństwem i znak
stop dotyczy drogi dla samochodów,

Wystarczy, że znak będzie po lewej stronie ścieżki, między ścieżka a jezdnią, gdy ścieżka biegnie z prawej sttrony jezdni. A co zarządca miał na myśli, to już inna sprawa. Wcale nie rzadki przypadek, choć z racji rzadkości wystepowania "Stop" dotyczy głównie innych znaków.

Shrek

pytanie o rowerzystĂłw