pytanie o skaner

Data: 2014-02-01 11:25:08
Autor: SD!
pytanie o skaner
On 2014-01-22 14:53:12 +0000, NICE said:

Hej ho,

poszukuję skanera do średniego. Mozecie cos polecic?  Epson v500  v 600 czy moze cos innego  kasa którą mogę przeznaczyc to c.a 1,5 - 2 tys

Jeżeli dobrze trafisz to może Ci się udać Dimage Multi PRO z Minolty. Jeden z dwóch niebębnowych, który można polecić. Drugi z nich to LS-9000 Nikona ale tego raczej nie trafisz w podanej kwocie. Mam oba i oba są dobre. W obu przypadkach nie trzeba się niczego wstydzić przed bębnowymi. Miałem też EPSON 4870 4990 i V750 ale to jednak nie to samo. Szczególnie jeżeli chodzi o dynamikę (podawane nie za bardzo mają odzwierciedlenie w rzeczywistości) ale też i ostrość (nie lubię poprawiać software'owo tego co powinno wyjść z optyki).

Niemniej, jeżeli potrzebujesz szybko to na taką Minoltę jak piszę trzeba popolować trochę. „Bez łaski” to znajdziesz po ok. trzy razy tyle ;-)
--
SD!

pytanie o skaner