pytanie o sondaże

Data: 2010-04-12 21:53:33
Autor: awe
pytanie o sondaże

Użytkownik "Krasnal" <krasnalki2000@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hpvtn9$32e$1atlantis.news.neostrada.pl...
w sondazach lech iprzegrywał z kretesem.  Nierozumiem tych  tłumów  na trasie przejazdu. To sztuczny tłum czy sztuczne sondaże, ten wyszydzany Prezydent, a teraz tłumy?  Może to przypadkowi przechodnie? To chyba cała Warszawka. zakłamana? a ten Sikorski na Okęciu nie widziałem dokładnie klęknął  przde trumną Lecha? Żenada gość. Po pogrzebie wszysko wróci do normy. Sondaże znów pokażą, kto ma przeagę. Kto ma media ten  ma władzę.

--
Moge Ci tylko powiedziec ze jeden dyro w jednej sondazowni od paru dni zalewa sie serdecznymi lzami. Nie wiem czy to wyrzuty sumienia czy tez po prostu placz za znajomym....prezydentem.
Z tego co slyszalem jest zalamany - chyba tak to odebralem.

pytanie o sondaże