pytanie o sprzedaż matiza

Data: 2009-07-11 13:18:56
Autor: Lewis
pytanie o sprzedaż matiza

Użytkownik "mariuszmo" <kosmos@nie.spamowi.pl> napisał w wiadomości news:h39je7$9gi$1nemesis.news.neostrada.pl...
Pytanie do osób, które znają mniej wiecej rynek samochodów używanych. Czy na samochód typu matiz jest jakikolwiek popyt?
Nie znam się na realich rynku ale jak się kiedyś pytałem tak przy okazji czysto teoretycznie jakiegoś właściciela komisu to twierdził, że matiza nie weźmie bo ciężko sprzedać.

Ostatnio poszukiwałem takiego auta... Znalazłem, kupiłem, zadowolony ;)
Masz duże szanse to to sprzedać jak nie będziesz chcieć kosmicznych pieniądzy i stan będzie nadajacy sie do adaptacji na auto a nie jeżdzący szrot.

Lewis
red GSF 400 "pszedany"
Audi A6 C4 2.8 V6 142kW
dB Race 145.5dB ;)