pytanie o stary film

Data: 2010-11-13 20:29:12
Autor: Grześ
pytanie o stary film
Witam. może ktoś mi może podpowiedzieć. Szukam starego filmu science-fiction,
ktory oglądałem wiele lat temu chyba w 1989 r. na wideo i chętnie bym go
obejrzał jeszcze raz. Wydawało mi się że tytuł tego filmu to Victoria. Film
opowiadał o walce ludzi z kosmitami którzy przyjmowali ludzką postać. Różniło
ich to, że ich krew była zielona, a ciało po zdjęciu skóry było
zielonogalaretowate. Film ten trwał jak dobrze pamiętam ok 7 godzin i był
podzielony na 3 tytuły. Przeszukiwałem parę portali filmowych ale nic nie
znalazlem, być może ten film miał inny tytuł. Czy ktoś kojarzy ten mini-serial?

pozdr
Grzesiu

Data: 2010-11-13 21:47:04
Autor: Arkadiusz Dymek
pytanie o stary film
W dniu 11/13/2010 9:29 PM, Grześ  wrote:
[...]

Może V? Choć tam gady były, a nie galarety.

Pozdrawiam,
Arkadesh

Data: 2010-11-13 14:19:16
Autor: Jacek
pytanie o stary film
On 13 Lis, 21:47, Arkadiusz Dymek <adr...@nie.bedzie> wrote:
W dniu 11/13/2010 9:29 PM, Grze  wrote:

> Witam. mo e kto mi mo e podpowiedzie . Szukam starego filmu science-fiction,
> ktory ogl da em wiele lat temu chyba w 1989 r. na wideo i ch tnie bym go
> obejrza jeszcze raz. Wydawa o mi si e tytu tego filmu to Victoria. Film
> opowiada o walce ludzi z kosmitami kt rzy przyjmowali ludzk posta . R ni o
> ich to, e ich krew by a zielona, a cia o po zdj ciu sk ry by o
> zielonogalaretowate. Film ten trwa jak dobrze pami tam ok 7 godzin i by
> podzielony na 3 tytu y. Przeszukiwa em par portali filmowych ale nic nie
> znalazlem, by mo e ten film mia inny tytu . Czy kto kojarzy ten mini-serial?

Mo e V? Cho tam gady by y, a nie galarety.

Też mi się zdaje że to było V dokładniej V:The_Final_Battle bo to było
trzy częściowe, reszta dwu i więcej.
http://en.wikipedia.org/wiki/V_(The_Final_Battle)
Czy mógłbyś zrobić coś z kodowaniem? W google groops usuwa Ci polskie
litery.
DZIOBAS RAR PLAYER - odtwarzacz z wbudowanymi kodekami
http://ds6.ovh.org/drppl.html

Data: 2010-11-14 00:20:09
Autor: Habeck Colibretto
pytanie o stary film
Dnia 13.11.2010, o godzinie 23.19.16, na pl.rec.film, Jacek napisał(a):

[...]

Ma zmieniać dobre kodowanie? Google Groups takie jest, że pierdzieli.

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Data: 2010-11-14 10:27:23
Autor: Grześ
pytanie o stary film
Dzięki to chyba ten film, teraz go poszukam. Ponieważ oglądałem go wiele lat
temu na początku ery VHS w Polsce więc mogłem co nieco poprzekręcać.

Data: 2010-11-23 20:23:41
Autor: Ajgor
pytanie o stary film

Użytkownik "Grześ " napisał w wiadomości news:ibodia$hq1$1inews.gazeta.pl...

Dzięki to chyba ten film, teraz go poszukam. Ponieważ oglądałem go wiele lat
temu na początku ery VHS w Polsce więc mogłem co nieco poprzekręcać.

Dodam tylko to, co już zostało dziś napisane w innym wątku. Jest nowa wersja serialu (moim zdaniem lepsza). Pierwszy sezon leciał na początku tego roku, a drugi sezon ma się zacząć zaraz po nowym roku.

pytanie o stary film