pytanie o statystyke dogrywek

Data: 2009-03-20 14:30:38
Autor: tuti
pytanie o statystyke dogrywek
Mam pytanie dotyczące statystyki zawodników Ligi w dogrywkach - czy mozna gdzies znakeźć takie dane jak np. - kto ma najwyższą średnią w tym sezonie w dogrywkach?
pozdrawiam
tuti

Data: 2009-03-21 16:59:27
Autor: tuti
pytanie o statystyke dogrywek
hej, nikt nie umie pomóc? Może chociaż jakaś podpowiedź gdzie szukać/?

Data: 2009-03-21 12:10:25
Autor: L'e-szczur
Użytkownik "tuti" <t...@interia.pl> napisał w wiadomościnews:gq05lh$re2$1node2.news.atman.pl...

> [...]
> gdzies znakeźć takie dane jak np. - kto ma najwyższą średnią w tym sezonie

Czekasz 2,5 godziny w weekend i dziwisz sie ze brak odpowiedzi?
Zacznij od 82games.com - tam jest sporo ciekawych rzeczy - moze i
statsy dogrywkowe.
A jak nie to napisz do nich - na pewno to maja.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-03-22 00:48:57
Autor: Tomasz Radko
L'e-szczur pisze:
[...]

Gwoli absolutnej ścisłości czekał 26 godzin.

pzdr

TRad

Data: 2009-03-22 23:13:37
Autor: wiLQ
tuti napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Mam pytanie dotyczące statystyki zawodników Ligi w dogrywkach - czy mozna > gdzies znakeźć takie dane jak np. - kto ma najwyższą średnią w tym sezonie > w dogrywkach?

Hmmm, "Clutch stats" na 82games.com obejmuja co prawda dogrywki, ale
takze wyrownane koncowki ze spotkan zakonczonych po 48 minutach, wiec o
samych dogrywkach sie nie dowiesz tego co bys chcial...
Może chociaż jakaś podpowiedź gdzie szukać?

... a poniewaz nie kojarze by ktos zbieral takie zbiorcze statsy za same
dogrywki to moja podpowiedzia bedzie... zrob to sam. Nie wiem dlaczego
Ci zalezy na tym, ale przeciez nie ma ich w sezonie jakos szczegolnie
duzo, wiec podejrzewam, ze w pare godzin da sie to zrobic.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-03-22 23:28:24
Autor: L'e-szczur
On 22 Mar, 23:13, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> [...]

Ci zalezy na tym, ale przeciez nie ma ich w sezonie jakos szczegolnie
duzo, wiec podejrzewam, ze w pare godzin da sie to zrobic.

Widzisz - gdyby tak sie zlozylo, ze powyzsza rade ktos udzieliby
Tobie, to moglbym byc w miare spokojny, ze posiwecilbys tych kilka
godzin pracy, zeby znalezc odpowiedz na - wydawaloby sie - proste
pytanie.
Ale chyba czesto pytania nurtuja nas o ile odpowiedz jest "o jeden
klik". Chociaz moze Tuti mnie zaskoczy i za kilka dni wrzuci jakas
analize (do czego serdecznie zachecam) :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-03-23 22:21:31
Autor: wiLQ
L'e-szczur napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Ale chyba czesto pytania nurtuja nas o ile odpowiedz jest "o jeden
klik".

A jak nie sa o jeden klik to juz nie nurtuja? To jakis slaby ten nurt;-)

--
pzdr
wiLQ

pytanie o statystyke dogrywek