pytanie o sygnał naziemny

Data: 2010-07-14 07:41:18
Autor: pawell32
pytanie o sygnał naziemny
W dniu 2010-07-14 01:10, dziadek69 pisze:
witam
mam takie oto pytanie, bo niedługo ma zniknąć sygnał analogowy, tak?

nie tak szybko

w związku z tym chodzi o to, że mam 30 letni telewizor, który traktuję jako
zabytek
i sprawnie odbiera mi telewizję z wbudowanej anteny, w związku z tym w 2012
roku
jedyne co na nim zobaczę to czarny ekran?

analogowa ma działać do końca 2013r. jak dobrze pamietam.
po drugie jak ten zabytek ma we composite (np. scart)
to podepniesz tuner dvb-t lub satelitarny i dalej będziesz
oglądał.
po trzecie widząc opieszałość w wprowadzaniu cyfryzacji to spij
spokojnie.

--
pozdrawiam.  pawell32
Slackware 13 - power of linux