pytanie o szczegóły historii rachunku w CitiHandlowym

Data: 2010-09-29 07:18:18
Autor: tsg
pytanie o szczegóły historii rachunku w CitiHandlowym

Użytkownik <bastek72@onet.pl> napisał w wiadomości news:7d75.0000069f.4c9df161newsgate.onet.pl...
widzę takie dwie pozycje:
21/09 WPłATA GOTóWKI Imię Nazwisko PLDH66S 100921140103 20,00
21/09 WPłATA GOTóWKI Imię Nazwisko PLDH66S 100921135928 50,00
potwierdzam, faktycznie dokonałem wskazanego dnia dwóch wpłat
na ww. kwoty. Interesuje mnie, co oznacza:
PLDH66S 100921140103
PLDH66S 100921135928
przeciągałem przez ich maszynkę moją citicard
potem podpisywałem wydruk podobny do takich co są
drukowane przy płatnościach kartowych w hipermarkecie
ale duuużo szerszy.

Jakie informacje niesie w sobie opis po znakach PLDH?
Można ustalić np. placówkę banku, tożsamość pracownika?
albo godzinę minutę transakcji?

Czy dobrze domyślam się że cyfry 100921 to data
a 140103 oraz 135928 to autoryzacja?
czy z PLDH66S można odczytać tylko dane placówki
czy może placówki i nr kasy w banku?

 A nie robiłeś tych transakcji tak ok godz.14? -  bo jak dla mnie to wygląda na dokładny czas .

pytanie o szczegóły historii rachunku w CitiHandlowym