pytanie o szerokie opony 28

Data: 2010-03-01 13:46:42
Autor: kleju
pytanie o szerokie opony 28
dziendobry
Bedac na rowerowych targach w weekend ogladalem sympatyczne rowery na 26 calowyck kolach, jednak z szerokimi oponami. Zastanawiam sie czy takie opony sa dostepne w rozmiarze 28 cali? Szukalem w roznych sklepach internwtowych i nic nie znalazlem. Mniemam ze pewnie takie sa... Moze zapoda ktos jakis link?
Kleju

Data: 2010-03-01 05:24:47
Autor: rzymo
pytanie o szerokie opony 28
On 1 Mar, 13:46, kleju <p...@pro.onet.pl> wrote:
(...) Szukalem w roznych sklepach
internwtowych i nic nie znalazlem. Mniemam ze pewnie takie sa... Moze
zapoda ktos jakis link?

Np. http://www.cyklotur.com/czesci_opony_detki_opony_29,0.html + Big
Apple 2.0" / 2.35" w kategorii 28".

Data: 2010-03-01 14:03:49
Autor: Saurus
pytanie o szerokie opony 28
W dniu 2010-03-01 13:46, kleju pisze:
[...]

Jeśli slicki to Schwalbe Big Apple, w zakrętach jest nieco dziwne uczucie że opona "pływa" ale nie zdarzyło mi się z tego powodu nic nieprzyjemnego a po wszystkich dziurach i krawężnikach jeździ się z nimi rewelacyjnie. Zobacz sklep online na unibike.pl.

Data: 2010-03-01 16:16:05
Autor: Tomasz Minkiewicz
pytanie o szerokie opony 28
On Mon, 01 Mar 2010 14:03:49 +0100
Saurus <saurus8USUN_TO@gmail.com> wrote:

> [...]
> Kleju

Jeśli slicki to Schwalbe Big Apple, w zakrętach jest nieco dziwne uczucie że opona "pływa"

Jak ją trochę dopompnąć, to przestaje pływać. Przy 1.5 atm moje oponki
są nieprzyjemnie gumiaste, ale już przy 2 atm zaczynają się dobrze
prowadzić, a nadal jest wygodnie i miękko. Przy czym mam wrażenie, że
problem bierze się ze zbyt małej szerokości obręczy. Gdyby tę oponkę
posadzić na jakiejś Salsa Gordo, to by pewnie nie pływała nawet przy
niskim ciśnieniu.

--
Tomasz Minkiewicz <tommink@gmail.com>

Data: 2010-03-01 22:02:29
Autor: Saurus
pytanie o szerokie opony 28
W dniu 2010-03-01 16:16, Tomasz Minkiewicz pisze:
[...]

No niestety na około 3 bar na obręczy 20mm też "pływa". Wsadziłbym taką na obręcz stalową od holendra (chociaż wydaje mi się że takie same aluminiowe widziałem też), takie to mają ze 30mm szerokości albo lepiej a profil krawędzi taki, że snejka się na tym chyba nie da złapać. I sporo z nich ma to "normalne" 622mm średnicy montażowej.

pytanie o szerokie opony 28