pytanie o tytuł filmu

Data: 2009-07-15 14:14:29
Autor: meliana
pytanie o tytuł filmu
Witam
oglądałam kiedyś taki film...że gościu (albinos) miał takie
właściwości że (jesli dobrze pamietam...sorki moge cos przeinaczyc)
mial tyle energii ze potrafil uruchomic tetewizor...mieszkal chyba w
jakiejs chatce...byc moze z dziadkiem ale moge zle pamietac.
Charakterystyczna scena...ktora zrobila na mnie duze wrazenie i
wlasciwie tylko ja zapamietalam w miare dobrze to taka ze ktos zabil
jelenia...a on zlapal tego kogos za reke...a rduga reka dotknal
jelenia i ten kogo albinos zlapal poczul to co czul jelen w trakcie
smierci...jakos tak.

Albinos byl odludkiem bo inni sie go bali i nie rozumieli...
no i tylko tyle pamietam, ale bardzo chcialabym obejrzec ten film
ponownie...moze ktos wie co to za film i pamieta tytul? z gory
dzieki :)

Data: 2009-07-15 23:17:14
Autor: Jo'Asia
pytanie o tytuł filmu
meliana wystukała:

Witam
oglądałam kiedyś taki film...że gościu (albinos) miał takie
właściwości że (jesli dobrze pamietam...sorki moge cos przeinaczyc)
mial tyle energii ze potrafil uruchomic tetewizor...
[ciach]

http://www.filmweb.pl/f8813/Zagadka+Powdera,1995

Jo'Asia

--