pytanie o warsztat bacharsko - lakierniczy - KATOWICE

Data: 2010-04-28 15:31:11
Autor: krzysiek82
Mateusz pisze:
  > W związku z zaistniałą sytuacją prosiłbym o info na temat dobrego
warsztatu, który zrobi mi poprawki/wymieni uszkodzone części. Byłem
już w jednym - niby poleconym, ale nie za bardzo mi się to widzi.
Facet to wycenił na 1500zł.

zależy jaki model (wtedy będzie wiadomo ile części) i czy akryl czy metalik. 1500zł to normalna cena aso zdziera.

--
krzysiek82

pytanie o warsztat bacharsko - lakierniczy - KATOWICE