pytanie o zawiasy

Data: 2017-11-18 04:02:01
Autor: melex
pytanie o zawiasy
jezeli osoba ma zawiasy i popelni w tym czasie podobne przestepstwo, ale wyrok prawomocny zostanie wydany dopiero po okresie proby to zawiasy zostana odwieszone ? czy jedynie wtedy gdy wyrok prawomocny zostanie wydany w czasie proby

Data: 2017-11-18 17:38:46
Autor: Sonn
pytanie o zawiasy
W dniu 2017-11-18 o 04:02, melex pisze:
[...]

Tak trudno zajrzeć do kodeksu karnego albo googla? Średnio inteligentny szympans by sobie poradził.
A dla tych mniej inteligentnych od szympansów - proszę:

http://www.infor.pl/prawo/kodeks-karny/poddanie-sprawcy-probie/685830,Zarzadzenie-wykonania-kary-w-okresie-proby-art-75.html

--
Sonn

Data: 2017-11-19 09:08:55
Autor: marcin
pytanie o zawiasy
Wejdz sobie na jakies forum prawne, bo tutaj się niczego nie dowiesz, sami pieniacze

Data: 2017-11-19 07:57:53
Autor: Kris
pytanie o zawiasy
W dniu niedziela, 19 listopada 2017 09:08:58 UTC+1 użytkownik marcin napisał:
Wejdz sobie na jakies forum prawne, bo tutaj się niczego nie dowiesz, sami pieniacze

Sam ze sobą gadasz?

Data: 2017-11-19 11:12:57
Autor: Sonn
pytanie o zawiasy
W dniu 2017-11-19 o 09:08, marcin pisze:
Wejdz sobie na jakies forum prawne, bo tutaj się niczego nie dowiesz, sami pieniacze

Primo: Dlaczego tę odpowiedź kierujesz do mnie a nie do twórcy wątku?
Secundo: Skoro zadaje się pytania, na które uzyskanie odpowiedzi wymaga zaledwie ODROBINY wysiłku, intelektu i własnego zaangażowania, to czego można oczekiwać?
Tertio: Rozumiesz w ogóle co oznacza słowo "pieniactwo" i "pieniacz", bo wydaje mi się że nie.

--
Sonn

Data: 2017-11-19 07:56:42
Autor: Kris
pytanie o zawiasy
W dniu niedziela, 19 listopada 2017 11:11:37 UTC+1 użytkownik Sonn napisał:
mi pieniacze

Primo: Dlaczego tę odpowiedź kierujesz do mnie a nie do twórcy wątku?

Sam sobie będzie odpowiadał?
Przecież melex i marcin to ta sama osoba.

Data: 2017-11-19 17:08:40
Autor: Sonn
pytanie o zawiasy
W dniu 2017-11-19 o 16:56, Kris pisze:
[...]

To BARDZO WIELE wyjaśnia :)

--
Sonn

Data: 2017-11-19 09:07:52
Autor: Kris
pytanie o zawiasy
W dniu niedziela, 19 listopada 2017 17:07:19 UTC+1 użytkownik Sonn napisał:
> [...]
> mi pieniacze

> Przecież melex i marcin to ta sama osoba.

Jak masz trochę wolnego czasu to prześledź posty marcina tutaj i np na alt.pl.allegro;)

Data: 2017-11-19 19:40:36
Autor: Twardy
pytanie o zawiasy
napisał:
[...]

Etam, jak zwykle mylisz się.

79.185.84.131  melex
79.191.119.129  marcin

Pozdr.

Data: 2017-11-19 10:51:06
Autor: Kris
pytanie o zawiasy
W dniu niedziela, 19 listopada 2017 19:40:39 UTC+1 użytkownik Twardy napisał:

Etam, jak zwykle mylisz się.

79.185.84.131  melex
79.191.119.129  marcin

Taa
Krok dalej zrób;)

Data: 2017-11-19 11:36:25
Autor: marcin
pytanie o zawiasy
a ty rozumiesz co oznacza słowo POMAGAĆ? bo tylko wkurwiasz ludzi
pisze się odpowiedz a nie wymądrza tak jak ty cioto

Data: 2017-11-19 12:47:35
Autor: Andrzej Kłos
pytanie o zawiasy
marcin pisze:
a ty rozumiesz co oznacza słowo POMAGAĆ? bo tylko wkurwiasz ludzi
pisze się odpowiedz a nie wymądrza tak jak ty cioto

A czy ty wiesz czym różni się wędka od ryby? I dlaczego?

Data: 2017-11-19 13:36:17
Autor: Sonn
pytanie o zawiasy
W dniu 2017-11-19 o 12:47, Andrzej Kłos pisze:
marcin pisze:
a ty rozumiesz co oznacza słowo POMAGAĆ? bo tylko wkurwiasz ludzi
pisze się odpowiedz a nie wymądrza tak jak ty cioto

A czy ty wiesz czym różni się wędka od ryby? I dlaczego?

On jak widać raczej z tych, którzy tylko wiedzą gdzie łapę po zasiłek wyciągnąć.

--
Sonn

Data: 2017-11-19 13:35:18
Autor: Sonn
pytanie o zawiasy
W dniu 2017-11-19 o 11:36, marcin pisze:
a ty rozumiesz co oznacza słowo POMAGAĆ? bo tylko wkurwiasz ludzi
pisze się odpowiedz a nie wymądrza tak jak ty cioto

A co? Nie dostał odpowiedzi? Jak widać większy z ciebie idiota niż on.

--
Sonn

Data: 2017-11-19 16:27:52
Autor: Ziggi
pytanie o zawiasy
On 2017-11-19, marcin wrote:
Wejdz sobie na jakies forum prawne, bo tutaj się niczego nie dowiesz, sami pieniacze

Daj sobie spokoj, on tak sie pyta co kilka tygodni o to samo :-)

Data: 2017-11-19 18:05:09
Autor: marcin
pytanie o zawiasy
śmieszni jesteście, zero pomocy.

Data: 2017-11-19 09:11:21
Autor: Kris
pytanie o zawiasy
W dniu niedziela, 19 listopada 2017 18:05:11 UTC+1 użytkownik marcin napisał:
śmieszni jesteście, zero pomocy.

Zero to ty będziesz tam gdzie będziesz jak zawiasy odwieszą

Data: 2017-11-19 18:27:45
Autor: marcin
pytanie o zawiasy
W dniu 2017-11-19 o 18:11, Kris pisze:
W dniu niedziela, 19 listopada 2017 18:05:11 UTC+1 użytkownik marcin napisał:
śmieszni jesteście, zero pomocy.

Zero to ty będziesz tam gdzie będziesz jak zawiasy odwieszą

nie odzywaj się bo dla mnie jestes chujem do szczania i tyle

Data: 2017-11-19 09:47:35
Autor: Kris
pytanie o zawiasy
W dniu niedziela, 19 listopada 2017 18:27:46 UTC+1 użytkownik marcin napisał:
> nie odzywaj się bo dla mnie jestes chujem do szczania i tyle

ostry jesteś. Trenuj dalej zawiasy odwiesza będziesz musiał twardy być
Albo....;)

Data: 2017-11-19 18:49:49
Autor: marcin
pytanie o zawiasy
pojezdze z toba na rowerze i bedzie ok

Data: 2017-11-19 18:29:00
Autor: marcin
pytanie o zawiasy
W dniu 2017-11-19 o 18:11, Kris pisze:
W dniu niedziela, 19 listopada 2017 18:05:11 UTC+1 użytkownik marcin napisał:
śmieszni jesteście, zero pomocy.

Zero to ty będziesz tam gdzie będziesz jak zawiasy odwieszą

idz pojezdzij na rowerze bo Ci łancuch zgnije...

Data: 2017-11-19 09:50:14
Autor: Kris
pytanie o zawiasy
W dniu niedziela, 19 listopada 2017 18:29:01 UTC+1 użytkownik marcin napisał:
> idz pojezdzij na rowerze bo Ci łancuch zgnije...

"Rowerek" to tobie na dzień dobry zrobią;)

Data: 2017-11-19 19:55:44
Autor: Sonn
pytanie o zawiasy
W dniu 2017-11-19 o 18:05, marcin pisze:
śmieszni jesteście, zero pomocy.

Dostałeś jełopie link z odpowiedzią. Jak widać jesteś na tyle debilny żeby pójść siedzieć. Ludzkość tylko na tym skorzysta.

--
Sonn

Data: 2017-11-19 11:01:42
Autor: Kris
pytanie o zawiasy
W dniu niedziela, 19 listopada 2017 19:55:56 UTC+1 użytkownik Sonn napisał:
W dniu 2017-11-19 o 18:05, marcin pisze:
> śmieszni jesteście, zero pomocy.

Dostałeś jełopie link z odpowiedzią. Jak widać jesteś na tować.yle debilny żeby pójść siedzieć. Ludzkość tylko na tym skorzysta.

Ludzkość na pewno skorzysta ale ja nie bardzo jestem chętny mu pasztetową czy inną kaszanke sponsorować

pytanie o zawiasy