pytanie o zlosliwego sąsiada - kłamczucha

Data: 2009-07-28 14:53:53
Autor: Amir
pytanie o zlosliwego sąsiada - kłamczucha
Mam na tyle złosliwego sąsiada, ze złożył zawiadomienie na policje
ze chce go zabić,

Inny sąsiad też był oskrażony, kosztowało mnie moją rodzine i wiele nie potrzebnych  nerwów.

Złośliwiec oczywiście to sobie wymyslił, policjant przesłuchujący nas przy konfrontacji odrazu
wyczuł ze jest kłamczuchem i sobie to zmyślił. sprawa została odrzucona.

Czy ja mogę złośliwemu sąsiadowi wytoczyć cywilny proces za to że sobie to zmyślił, i naraził mnie i moją rodzine
na stres i załamania nerwowe.? czy jest sens?

Dodam, że złośliwiec na mówił rodzine swoją, że niby byli świadkami jak groźiłem, ale tak motali się w zeznaniach
ze szkoda gadać, i bardzo nerwowi byli przy przesłuchaniu.

dodam ze przeciwko złośliwemu sąsiadowi toczy się już sprawa z urzędu, ale dotycząca
terenu jego zagospodarowania działki, bezprawnie postawił budynki, twierdził ze taką działkę kupił, jednak przy kontroli dotarli do aktu notarialnego i zeznań właściciela, który sprzedał działkę mu wie lat temu.

Zaczął wojne, od tego, że 10cm za blisko moj nowo postawiony dom był jego płotu, musiałem scinać sciane,

Dodam, ze Wszelkie urzędy mają go już tak dosyć w Powiecie, że to w głowie się nie mieści.
I sami haka na niego szukali i znależli, a mi sam burmistrz gratulował, że się postawiłem.

Pytanie czy warto wytaczac proces, jeśli tak to pod jakim argumentem, bo przcież nie wydaje mi się aby takie oszczerstwa nie były  karane?

Marian A.

Data: 2009-07-28 22:09:20
Autor: LA

Użytkownik "Amir" <didotom@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h4msd7$159$1inews.gazeta.pl...
[...]

Składanie fałszywych zeznań jak i zawiadamienie o przestępstwach, które nie miały miejsca jest karalne

pytanie o zlosliwego sąsiada - kłamczucha