pytanie od 5 latu domaga sie odpowiedzi

Data: 2012-02-25 13:06:24
Autor: osse
pytanie od 5 latu domaga sie odpowiedzi
Piec lat temu na pl.rec.film zadalem pytanie:

Witam wszystkich serdecznie !
Mam taka osobliwa kwestie, w ktorej mam nadzieje bedziecie mogli mi
pomoc.
Pare lat temu, na TV Polonia albo aleKino, czy tez innym kanale
puscili radziecki film, na moje oko(to bez wady) to poczatek lat 70.
Fabula filmy byla fascynujaca; otoz bohater(ktorego imienia nie
pamietam), zyl sobie w malym miasteczku gdzies hen w rossiji. Porazony
proza zycia codziennego (NIC ale to NIC sie nie dzialo) aby urozmaicic
zycie w komunie blokowej wpada na genialny pomysl - oglasza wszem i
wobec ze wyjezdza do kuzyna w Mockbu. I na tym watku kreci sie tasma z
reszta filmu, sasiedzi mu organizuja walizke, wynajmuja jego pokoj,
daja czerwonce w droge itd...
Bylbym bardzo wdzieczny jakby ktos byl mi w stanie pomoc
zidentyfikowac ten film/tytul. (na)pewno to klasyk, ale mi nie znany,
a guglowac nie znajac chociazby imienia bohatera jest mi trudno :-)
Z gory dziekuje i serdecznie pozdrawiam.
--
Lukasz Szemis <szemis at o2 kropka pl>

Nadal szukam tego tytulu, jest ktos w stanie pomoc ??

pozdrawiam,
Lukasz

Data: 2012-02-25 23:11:48
Autor: frank drebin
osse wrote:
[...]

Ja bym 5 lat nie czekal tylko stranslejtowal opis na bukwy i zapodal na jakims ruskim filmwebie.
Ewentualnie poszukal kogos kto gawarit pa ruskie i zrobi to za ciebie.

--
Nigdy nie klóc sie z glupcem, ludzie moga nie dostrzec róznicy.

Data: 2012-02-26 11:50:38
Autor: Stolasz
pytanie od 5 latu domaga sie odpowiedzi

Uzytkownik "osse" <luke.szemis@gmail.com> napisal w wiadomosci news:d7e69e44-c6b4-489c-8aae-05095c6bbd2ad17g2000vba.googlegroups.com...
Piec lat temu na pl.rec.film zadalem pytanie:

A juz myslalem ze bedzie o rzadach PO....

pytanie od 5 latu domaga sie odpowiedzi